środa, czerwca 08, 2022

Chusteczki do higieny intymnej mężczyzn LULA / STELLA

                 Chusteczki do higieny intymnej mężczyzn  LULA / STELLA 




Hej Moje Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym fajnym i ciekawym produktem od firmy LULA / STELLA.

Jak wiecie testuje produkty firmy LULA / STELLA i dziś Wam napiszę kilka słów na temat chusteczek do higieny intymnej dla mężczyzn. Szczerze Wam powiem że o chusteczkach dla kobiet słyszałam , testowałam ..Ale dla Panów spotykam się po raz pierwszy . Zbliżają się wakacje , wyjazdy , więc jestem bardzo zadowolona że mamy takie chusteczki w swojej kosmetyczce . O higienę trzeba dbać cały rok ,ale jednak mam wrażenie że w okresie letnim czasem trzeba częściej . W pracy nie zawszę jest jak skorzystać z wc , czystego wc , na wyjazdach różnie bywa. A takie chusteczki to świetne rozwiązanie dla każdego mężczyzny. Chusteczki znajdują w małym , poręcznym opakowaniu, są łatwe w użyciu , są dobrze nawilżone , jedna chusteczka wystarczy spokojnie na odświeżenie się w miejscach intymnych . Chusteczki mają mocny materiał , zostawiają delikatny, subtelny zapach . Mąż się cieszy że chusteczki nie mają alkoholu w składzie , że go nie uczuliły , dobrze odświeżyły . 

A Wasi Panowie jak dbają o miejsca intymne ? 


Jeśli chcecie kupić takie chusteczki to zapraszam tu 


--->  Chusteczki do higieny intymnej mężczyzn 


Dziękuje Firmie za zaufanie ! 

---

P.S - Jeszcze dziś macie okazje wziąć udział w konkursie na IG ! Zapraszam ! 


#REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz