poniedziałek, listopada 15, 2021

RAPID WHITE Bleaching Power set skuteczny system wybielający

 RAPID WHITE Bleaching Power set skuteczny system wybielający






Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś kilka słów o wybielaniu zębów w domku ;-) 


Kocham się uśmiechać , kocham mieć dużo zdjęć z uśmiechem , ale z moim kolorem zębów różnie bywa ( uwielbiam pić herbatę , kawę , niestety pale papierosy więc sami wiecie ) Chciałam kupić paski tej firmy bo miałam już 2 razy je ( bo to było moje 3 wybielanie chemiczne ) bo tak to wybielam raczej pastą domowa ( węgiel i olej kokosowy ) ale nie było ich w sklepie to wzięłam na spróbowanie taką formę nakładek do wybielania . Najpierw musimy namoczyć w gorącej wodze nakładki i zrobić je pod zęby , potem nałożyć jeden preparat na zęby, następny na nakładki włożyć do buzi i trzymać 10 min po czym umyć zęby dołączoną w zestawie pastą .Żel wybielający nie uczula , nie podrażnia dziąseł. Dość dobrze i ładnie leży ( trochu się ślinimy podczas trzymania tych nakładek ) Po pierwszych 3 dniach użytkowania ( rano i wieczorem ) widać efekt. Zęby są bielsze i to widać . Ogólnie wole paski bo tam raz dwa nakładasz a tu jednak musisz trochu się pomęczyć. Ja osobiście wole domowe , zdrowe wybielanie zębów ale jak wybielałam tym specyfikiem to miałam urodziny , rocznicę ślubu to chciałam mieć ten ładny uśmiech . Ogólnie jestem zadowolona. Cena to 63,99 zł zakupiłam w Rossamnie .Czy kupie ten zestaw jeszcze raz ? Myślę że nie . Kupie ale paski tej firmy .



Skuteczny zestaw wybielający Rapid White Bleaching Powder Set spośród wszystkich produktów marki Rapid White zapewnia najmocniejszy efekt wybielonych zębów w ciągu 7 dni.

 

Dwufazowa technologia oparta na żelu pozwala uzyskać zęby bielsze nawet o 6 odcieni w zaledwie jeden tydzień – i to bez użycia nadtenku wodoru.

Zestaw Bleaching Powder Set zawiera również pastę do optycznego wybielania zębów, która już po pierwszym użyciu spraw, że zęby staną się optycznie bielsze nawet  2 odcienie. Efekt ten jest tymczasowy.

Do zestawu dołączona jest również szyna indywidualnie dopasowująca się do zgryzu oraz skala, która pozwala sprawdzić postęp rozjaśnienia zębów.

 


Fakty na temat zestawu Rapid White Bleaching Powder Set:

  • Zęby bielsze nawet o 2 odcienie. Pomiar odcieni według skali Bioform®. Częstotliwość stosowania – 2 razy dziennie. Czas stosowania – 2 minuty. Liczba dni – natychmiast.
  • Zęby bielsze nawet o 6 odcieni. Omiar odcieni według skali Bioform®. Częstotliwość stosowania – 2 razy dziennie. Czas stosowania – 10 minut. Liczba dni – po 7 dniach.

 

Rapid White Bleachin Powder Set to skuteczna metoda wybielania zębów do wygodnego stosowania w domu.


  • Nie zawiera nadtlenku wodoru.
  • Przebadany klinicznie
  • Zawartość opakowania:
  • Akcelerator – 6 ml
  • Żel wybielający – 13 ml
  • Wybielająca pasta do zębów – 14 ml
  • Elastyczna szyna nazębna wraz z pojemnikiem.
  • Skala jasności zębów.
  • Akcelerator: Aqua, Sodium Chlorite, Carbomer, PVP, Polysorbate-20, Sodium Hydroxide, Pentasodium, Triphosphate, Aroma, Citric Acid, Methylpraben, Limonene.

 

Wybielająca pasta do zębów: Glycerin, Hydrated Silica, Aqua, Sorbitol, Pentasodium Triphosphate, Aroma, Cocaminopropyl Betaine, Sodium Monofluorophosphate, Sodium Lauryl Sulfate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Potassium Acesulfame, Sucralose, Sodium Hydroxide, Cinnamal, Eugenol, CI 77891.

 

Pasta do zębów zawiera monofluorofosforan sodu (1000 ppm F).


W Wy jak wybielacie swoje zęby ? 

Chemiczne sposoby czy jednak stawiacie na domowe ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz