wtorek, listopada 02, 2021

EFEKTIMA Vege / Recenzja 3 różnych płatków pod oczy / Współpraca

 EFEKTIMA VEGE 






Hej Moje Słoneczka kochane 💜 


Ostatnio mnie tu mało, ale organizuje spotkanie blogerek z okazji Mikołajek i moje życie się teraz kręci między pracą a szukaniem sponsorów . I są takie dni gdzie się po 3 czasem po 5 godzin na szczęście w ciężkim czasie mam pod ręką totalna nowość w postaci VEGE PŁATKÓW od firmy #efektima Dostałam 3 różne opakowania i powiem Wam że jestem w każdym opakowaniu tak samo zakochana. Płatki mają ładne opakowanie, bardzo przyjazne dla środowiska. W środku znajdziemy dwa płatki pod oczy ,żelowe które bardzo dobrze się nakłada pod oczy . Płatki dobrze się układają pod oczami, nie spadają oraz co najważniejsze nie uczulają . A to ważne gdyż mam bardzo wrażliwe oczy . Płatki są nasączone super składem z witaminami z owoców ! Wygładzają, nawilżają oraz poprawiają skórę wokół oczu .Są bardzo dobrej jakości . Można poczuć się jak w luksusowym spa. Warto dodać że płatki mają ładne kolory co też pozytywnie wpływa na nasz nastrój ,szczególnie teraz w okresie jesiennym gdzie brakuje nam słońca i kolorów .Po użyciu płatków moja skóra jest od razu lepiej napięta, podkrążenia pod oczami znikają ,opuchnięcia też . Widać poprawę. Myślę że te płatki są dla każdego , od młodej kobiety po kobietę starsza . Mogą z nich wszyscy korzystać bo jak już pisałam nie uczulają, nie podrażniają, nie powodują łzawienia . Są dobre .Ja jestem w nich zakochana i będę jej kupować szczególnie teraz gdzie mam naprawdę napięty grafik . Tu Wam przedstawię płatki jakie miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy.


Pierwsze z nich : Efektima, Vege, Hydrożelowe płatki pod oczy redukujące opuchliznę i upiększające `Bakłażan i ogórek` Płatki pod oczy z bakłażanem i ogórkiem o działaniu redukującym opuchliznę i upiększającym okolice oczu. Nawilżają oraz pielęgnują skórę pod oczami Super się u mnie sprawdziły po nie przespanych nocach, świetnie radzą sobie z opuchlizna. Dobrze nawilżają . 


Drugie z nich : Efektima, Vege, Hydrożelowe płatki pod oczy rozjaśniające i udoskonalające Płatki pod oczy z kurkumą i pietruszką o działaniu udoskonalającym, rozjaśniającym i przeciw zmarszczkom. Te super się sprawdzają u mnie przed wyjściem, fajnie rozjaśniają okolice oczu, napinają skórę twarzy. Idealne przed makijażem i impreza . 


Trzecie z nich : VEGE PRZECIWZMARSZCZKOWE I REWITALIZUJĄCE HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY JARMUŻ & POMARAŃCZA Płatki które pokochałam od razu . Widać napięta skórę po nich pod oczami, widać mniejsze zmarszczki . Do tego widać jak skóra jest napięta i wygładzona . Polecam Wam te płatki z całego serca ,szczególnie polecam je włożyć na godzinę lub dwie do lodówki i takie zimne nałożyć na twarz, w okolicy oczów. Efekt super . I to za pierwszym razem. Cena takich płatów to koszt od 5 zł do 7 zł w zależności od sklepu. Ale po co przepłacać jak można kupić u producenta. 


Zapraszam na stronę : EFEKTIMA 


Dziękuję za możliwość przetestowania płatków . Znacie ? Używacie ? Jeśli nie ,a chcecie zobaczyć efekt płatków polecam właśnie te, bo warto je poznać i stosować :)


Zapraszam też do mnie na IG oraz na Tik toka :) 




--
Wysłane z aplikacji OnetPoczta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz