środa, listopada 22, 2017

Mini Zakupy :) Oraz zbieramy naklejki na miski z Kaufland Polska

Mini Zakupy :) Oraz zbieramy naklejki na miski z Kaufland Polska 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! :-* Zasypało Was już ?? :D 
U mnie jeszcze śniegu nie ma ale deszcz ze śniegiem sypie - pada ...:)

Dziś,a w sumie wczoraj bo już po północy byłam na zakupach w Kauflandzie :)
 Takie zakupy spożywcze ale ja zawszę coś wypatrzę.
Najpierw kupiłam pastę z płynem do zębów ( 2 w 1 ) ( 5,99 zł )oraz płyn do płukania ust ( 11,99 zł ) Ale i tak najbardziej jestem zadowolona z Dzbanku firmy Dafi. 
Kupiłam dzbanek za 11,99 zł.Co prawda nie ma wkładu ale podobno są tanie.Na razie mój zamówił 3 sztuki na allegro ;)




Ktoś zna ten dzbanek ? 
Lub pastę / Płyn ??

A dodatkowo zbieramy punkty ;-) Tzn zaczęliśmy dziś  :D na zakupach wydaliśmy ok 220 zł i dostaliśmy 11 znaczków więc mogę kupić 2 i pół miska :) Tak tak kupić bo oprócz 4 znaczków trzeba dopłacić 19,99 zł...Chciałam 2 maskotki ale ich nie było ;( Może do 24 Grudnia uda mi się zakupić " darmowe " miski ;)





Ktoś zbiera wraz ze mną znaczki ? ( naklejki ) :D

Ja mykam spać bo o 5 pobudka :( eh..Na 6 do pracy...

Dobranoc ! :* Buziaki ! Słodkich snów :D ! :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz