poniedziałek, maja 01, 2023

Pierre Fabre ORAL CARE - Produkty stomatologiczne / WSPÓŁPRACA BARTEROWA / MATERIAŁ REKLAMOWY / REKLAMA

 Pierre Fabre ORAL CARE - Produkty stomatologiczne





#WspółpracaBarterowa

Hej Moje Myszki Kochane :) 
Czas na recenzję :) 

Dzięki uprzejmości firmy @pierrefabreoralcarepoland mogłam  przetestować nowości ( jak dla mnie ) do higieny jamy ustnej 🦷 
Ja jako osoba która ma problemy z dziąsłami i tendencją do osiadania kamienia muszę uważać na to co stosuje itp. Na całe szczęście tu produkty sprawdziły się u mnie świetnie i bardzo się z nimi polubiłam. 

Do testów dostałam ciekawe produkty , bardzo dobrej jakości .
Teraz Wam opiszę kilka słów o każdym produkcie ;) 



MOJA OPINIA : 


🦷  Szczoteczka do zębów - Anti Plaque Jest to szczoteczka do zębów która ma średnią twardość włosia . Ma piękny kolor jest fioletowo -  przezroczysta .  Szczoteczka jest dobra , dobrze się nią myje zęby. Nie podrażnia dziąseł  . Dobrze szczoteczka czyści zęby oraz szczeliny między szczelinami . Plus za to , że szczoteczka ma dodatkowe zabezpieczenia na włosy więc się nie kurzy szczoteczka i nie zbiera bakterii .


Włókna w układzie „X zapewniające większą o 30% skuteczność czyszczenia płytki nazębnej. Opatentowana technologia włókien w układzie „X.

  • Zbudowana z dwóch materiałów rączka spełniająca kryteria ergonomii.
  • Nowa technika umocowania włosia dająca niezrównane uczucie czystości

                                               

🦷 Szczoteczka do zębów - Elgydium Style  -  Kolejna szczoteczka o średnim włosiu . Jest to szczoteczka która jest czarna . Bardzo dobrze oczyszcza zęby , dobrze oczyszcza też zakamarki i trudno dostępne miejsca . Szczoteczka jest bardzo delikatna , nie podrażnia mi dziąseł .A , że ja mam bardzo wrażliwe dziąsła to naprawdę polecam uważam , że szczoteczka jest bardzo delikatna nawet do najbardziej wrażliwych dziąseł . Podoba mi się jej działanie i kolor . 


🦷Pasta do zębów BIO wybielająca - Pasta która skradła moje serce ! Dosłownie . Pasta jest w tubce, i to chyba moje pierwsze spotkanie z taką formą pasty. Pastą jest odkręcana . Łatwo ją nałożyć .Jest biała , dość gęsta . Do tego czuć miętę ,ale w smaku już nie jest tak aż miętowa . Raczej taka delikatna ( moim zdaniem trochu " smakuje " jak guma do żucia ) Pasta faktycznie wybiela ! I to już widać po pierwszych 3 dniach użytkowania ( myłam 2 razy dziennie tak po 3 minuty ) Ja jestem wielką fanką ciemnej herbaty , do tego od czasu do czasu zapale , wypije kawę , do tego dużo słodkiego i mój uśmiech jest daleki do Hollywood uśmiech :) Ale po tej paście zauważyłam że zęby się lekko wybieliły . Jest to taki delikatny efekt , ale naturalny efekt . Pasta nie podrażniła moich dziąseł. nie uczuliła co mnie osobiście bardzo cieszy. Plus też jest taki że pasta jest bardzo wydajna . Pasta naprawdę dobrze sobie poradziła . Jestem z niej bardzo zadowolona .


ELGYDIUM Bio Wybielająca pasta do zębów przyczynia się do zmniejszenia powierzchownych przebarwień na szkliwie i utrzymuje naturalną biel zębów, jednocześnie przyczyniając się do zmniejszenia wpływu na środowisko dzięki ekologicznemu opakowaniu. Skuteczność pasty jest szybka i długotrwała: działanie jest widoczne po dwóch tygodniach i zwiększa się wraz z upływem czasu jej stosowania. Pasta do zębów Elgydium utrzymuje naturalną biel zębów i skutecznie redukuje przebarwienia na powierzchni szkliwa w ciągu dwóch tygodni stosowania. Delikatna dla szkliwa zębów.

Formuła zawiera 99,7% składników pochodzenia naturalnego i jest łagodna dla szkliwa.

Sposób użycia:

Zaleca się szczotkowanie zębów po każdym posiłku, 2 do 3 razy dziennie przez 2 minuty, odpowiednią szczoteczką.


🦷 Pasta do zębów Elgydium  - Jest to pasta kolejna która wybiela zęby . Ta pasta czeka na wakacje . Więc na razie nie będę Wam jej opisywać .Zrobie to nas story jak już przetestuje .  Jak wiecie jestem zawsze z Wami szczera , więc mówię jak jest . Ale po opisie widzę , że mogę się z nią zaprzyjaźnić :) 

ELGYDIUM Whitenning pasta wybielająca 75ml

Pasta do zębów Elgydium Whitening zawiera pozbawiony właściwości ścierających szkliwo zębów, silnie rozdrobniony dwuwęglan sodu o właściwościach łagodnie wybielających. Dzięki unikalnej formule pasta stosowana codziennie usuwa przebarwienia szkliwa spowodowane piciem kawy, herbaty, czerwonego wina, paleniem tytoniu.

Główne zalety produktu:

Poleruje powierzchnię szkliwa nie uszkadzając jego struktur.

Powierzchnia zębów staje się gładka i lśniąca.

Efekty są widoczne natychmiast i poprawiają się w trakcie codziennego stosowania.

Cząsteczki dwuwęglanu sodu doczyszczają nawet w najmniejszych szczelinach szkliwa.

Pasta jest skuteczna oraz całkowicie bezpieczna w codziennym stosowaniu.

Rezultaty szczotkowania są widoczne natychmiast i poprawiają się wraz ze stosowaniem przez dłuższy czas.

Wskazania: oprócz codziennej pielęgnacji zębów stosujemy ją do usuwania przebarwień oraz polerowania szkliwa. Może być stosowana w gabinecie stomatologicznym po zabiegach profesjonalnego wybielania oraz usuwania kamienia nazębnego.

Dobra rada: najlepsze efekty wybielenia można uzyskać poprzez stosowanie na suchą szczoteczkę. 

Skład: Aqua, Glycerin, Silica, Sodium Bicarbonate, Sodium Luryl Sulfate, Chondrus Crispus, Aroma, CI 77891, Triethanolamine, Diglukonian chlorheksydyny, Hydroxyethylcellulose, Mentha Piperita, Sodium Saccharin.


🦷 Pasta do zębów - Na dziąsła - Tą pastę stosował mój mąż , gdyż należy on do osób które mają bardzo wrażliwe dziąsła .Po tygodniu zauważył że przestała lać mu się krew z dziąseł ( mąż mył zęby 2 razy w tygodniu po 2 - 3 minuty ) Paweł stwierdził że pasta jest bardzo wydajna , że dobrze mu się myje zęby . Zęby są czyste , zadbane , przestały krwawić dziąsła . 

Elgydium Pasta Na Podrażnione Dziąsła 75 ml

Pasta Elgydium na podrażnione dziąsła zastąpiła wcześniejszą wersję pasty Elgydium Arthrodont Classic

  • kwas glicyretynowy – substancja ta występuje naturalnie w korzeniu lukrecji i wykazuje silne działanie przeciwzapalne, przeciwutleniające i kojące, dzięki czemu pomaga likwidować stany zapalne w jamie ustnej,
  • eugenol – substancję tę pozyskuje się m.in. z goździków, ma ona silne działanie antyseptyczne i występuje w wielu preparatach stomatologicznych,
  • mentol i ekstrakt z mięty – przynoszą natychmiastową ulgę podrażnionym dziąsłom i przywracając świeży oddech
  • 🦷 Nić dentystyczna - Bardzo fajna nić . Zaskoczyła mnie , że nić jest taka gruba ! Co się okazało w moim przypadku strzałem w 10 - tkę . Nić jest gruba , białego koloru , łatwo ją " oderwać " od pozostałej części . Nić dobrze oczyszcza między zębami - przestrzenie , są czyste ale jednocześnie zadbane i  , bardzo dokładnie oczyszczone   . 


Elastyczna nić dentystyczna o łagodnym smaku mięty, która pomaga delikatnie usuwać płytkę nazębną i resztki pokarmu. Cienka, zwarta nić z łatwością wsuwa się między zęby, a pod wpływem śliny 384 delikatnie skręcone włókna, z których się składa, zaczynają zwiększać swoją objętość. To właśnie efekt pęcznienia sprawia, że podczas stosowania biała pęczniejąca nić dentystyczna ELGYDIUM Clinic rozwija się, aby lepiej wychwytywać zanieczyszczenia. Wystarczy odciąć około 40 cm nici za pomocą narzędzia wbudowanego w opakowanie, owinąć końce wokół palców wskazujących i wprowadzić rozciągniętą nić między zęby. Nić zapewnia optymalną higienę przestrzeni międzyzębowych.

 
🦷 Płyn do płukania jamy ustnej -  Mój faworyt nr 1 ! Pokochałam ten płyn całym sercem . Płyn jest bezbarwny . Posiada miarkę . Codziennie 2 razy dziennie używamy płyn . Płuczemy usta przez 30 sekund . Płynu należy używać 15 ml na jedno użycie . Płyn jest miętowy , chodź ja bym powiedziała , że bardziej ziołowy niż miętowy. Płyn jest dla dzieci powyżej 12 roku życia . Warto dodać że płyn nie ma w sobie alkoholu za co wielki plus. Płyn dobrze oczyszcza usta , dobrze odświeża. Lekko wybiela zęby ( fajny zestaw z bio pastą wybielającą o której pisałam wyżej ) . Jestem zadowolona ! 

Korzyści

• PRZECIW PRZEBARWIENIOM : zapobiega wiązaniu barwników ze szkliwem i utrzymuje naturalną biel zębów
• GOTOWY DO UŻYCIA: 15 ml wybielającego płynu wystarcza na przepłukanie całej jamy ustnej
• ODŚWIEŻA ODDECH: dla mocnych i białych zębów




Dziękuję za zaufanie i za prezenty w ramach współpracy barterowej.

A Wy znacie te produkty ?
Może coś wpadło Wam w oko ?

Ja jestem bardzo zadowolona z produktów ! 
I na pewno będę wracać do płynu , pasty bio oraz nici :) 

ZAPRASZAM NA STRONY FIRMY



----------

#współpracabarterowa #materiałreklamowy #reklama #blog#testy#prezent #pastadozębów #dbamyozęby #zęby #pierrefabre #pirrefabrepolska#poland#polska#tarnów #nićdentystyczna #szczoteczka #szczoteczkadozębów #pastawybielająca #płyndopłukaniaust #płyndopłukania #zdrowyuśmiech #zdrowezęby #pastadlapalaczy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz