środa, maja 24, 2023

Pradlo - Reklama Dresu / Materiał Reklamowy / Współpraca Barterowa

 Pradlo - Reklama Dresu / Materiał Reklamowy / Współpraca Barterowa 

Pradlo to sklep internetowy z bielizną damską, męską, odzieżą.





Hej Moje Myszki Kochane ;-)


Dziś przychodzę do Was z recenzją dresu od firmy PRADLO.PL

W weekend byłam na wycieczce miałam ten dres na sobie i dostałam multum wiadomości gdzie kupiłam itp. Już Wam biegnę z pomocą i mówię co i jak . Chodź dużo starałam się Wam powiedzieć na mówionym story , ale wiem , że nie każdy ma czas oglądać więc już Wam pisze , gdzie możecie kupić ten dres :) 

Dres dostałam w ramach współpracy barterowej od firmy PRADLO.PL . Firma pozwoliła mi sobie wybrać produkt do testów , i powiem Wam , że było to bardzo miłe ale też ciężkie. Bo firma ma tyle świetnych produktów , że nie wiedziałam co wybrać . Bo dłuższym zastanowieniu się , postawiłam na zestaw spadnie i bluza czyli dres . Zamówiłam kolor czarny , rozmiar M . Paczka przyszła dość szybko , dobrze zabezpieczona. Dres jest lekki , dobrze wykonany , staranie , ładnie się układa  na skórze / ciele . Kolor jest wyrazisty czarny , dres posiada paski po bokach . Dobrze się go też pierze , nie farbuje , nie kurczy się podczas prania  . Dres jest wykonany z miękkiej wiskozy aż w 94 % a 6 % to elestan. Fajnie jest to ,że bluza ma na pasie dość dużą obszerną kieszeń ( szczególnie przy psie to super jest bo można tam mieć zawsze pod ręką np woreczki na odchody . Bluza jest wkładana przez głowę ,ale nie robi to żadnego problemu gdyż dobrze się ją zakłada , wygodnie i szybko . Także wygodny dres , na wyjazdy , do ćwiczeń . Jak już pisałam jest wygodny ,dobrze się nosi , po praniu dobrze wygląda , nie podrażnia skóry , nie farbuje. Ja jestem bardzo zadowolona. Cena takiego dresu to 199 zł . 






Link do dresu bezpośrednio -- > DRES 

OPIS Z INTERNETU : 

 Dres damski z przyjemnego dla ciała dzianiny wiskozowej. Bluza z długim rękawem oraz kapturem, zdobiona lampasami. Na wysokości brzucha praktyczna kieszeń. Spodnie z kieszeniami w pasie gumka zakończony ściągaczem. Nogawki spodni obszyte lamówką z napisami.

Skład: 94% wiskoza, 6% elestan


A Wy lubicie dresy ? 
A może szukacie jakieś seksownej bielizny , albo piżamy dla męża ?
Jeśli tak to koniecznie zajrzyjcie do sklepu PRADLO.PL bo jest w czym wybierać :)

Post postał w ramach współpracy barterowej z firmą / sklepem


ZAPRASZAM NA STRONĘ FIRMY :

STORNA FIRMY - https://pradlo.pl/




---------

1 komentarz: