niedziela, kwietnia 30, 2023

Testerownia24h.pl - Wyjątkowe Zapachy na Prezent / WSPÓŁPRACA BARTEROWA / REKLAMA / MATERIAŁ REKLAMOWY

 Testerownia24h.pl - 

Wyjątkowe Zapachy na Prezent





Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją 2 perfumów które miałam okazje testować dzięki uprzejmości Testerownia24h.pl 
Firma dała mi wybór produktów , co jest bardzo miłe , i za to dziękuje .
Szczerze , nie wiedziałam co chce testować bo na stronie Testerownia24h.pl  jest tak duży wybór przecudownych rzeczy że człowiek może zgłupieć . Po dłużej analizie , postawiłam na dwa perfumy jeden damski ( wersja podróżnicza ) a drugi to perfum dla męża ( jak wiecie 23 / 04 mieliśmy 7 rocznice ślubu więc idealny pomysł na prezent) 

Mój perfum który wybrałam dla siebie to : 


Jest to zestaw podróżny , jak dla mnie idealnie bo ja wiecie dużo z mężem podróżujemy więc mam dużo torebek , plecaków i w każdym chciałabym mieć perfum żeby zawsze ładnie pachnieć .Ten zestaw podróżny ma 3 buteleczki o pojemności 20 ml . Cena takiego zestawu to 89 zł . Buteleczki są bardzo ładne takie różowo białe . Wystarczy dosłownie 2 psiknięcia żeby cieszyć się pięknym zapachem na swojej skórze czy też na swoim ubraniu. Zapach jest bardzo kwiatowy z natką nutą piżmu . Jest to zapach zdecydowany , ale jednocześnie z lekką nutą . Perfum się utrzymuje na ciuchach nawet do 3 dni. Na dłoni , szyi spokojnie cały dzień. Jestem zadowolona z zapachu oraz z wyglądu tych perfumów .

OPIS PRODUKTU :

Zestaw zawiera 3 oryginalne buteleczki 20ml oraz jeden elegancki atomizer podróżny.

Joy by Dior marki Dior to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Joy by Dior został wydany w 2018 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Francois Demachy. Nutami głowy są Bergamotka i Mandarynka; nutami serca są Jaśmin, Róża z Grasse, Brzoskwinia i Liść czarnej porzeczki; nutami bazy są Białe piżmo, Drzewo sandałowe, Cedr, Paczula i Benzoes.

Produkt nowy, zafoliowany.


Drugi produkt jaki sobie wybrałam to perfum dla męża . 
Jest to produkt :


Buteleczka perfumu ma pojemność 100 ml i kosztuje 116.98 zł. Buteleczka jest niebieskiego koloru , bardzo ładna , efektowna ( polecam na prezent ) .  Perfumy są dla zdecydowanego mężczyzny , męskiego , pewnego siebie . Mąż jest bardzo zadowolony . Mówi , że zapach na ubraniach się trzyma nawet do tygodnia czasu . Na skórze cały dzień , bez potrzeby powtarzania psikania . Perfum jest lekki ale jednocześnie zdecydowany i konkretny ! 

Bleu de Chanel Eau de Parfum marki Chanel to drzewno - aromatyczne perfumy dla mężczyzn. Bleu de Chanel Eau de Parfum został wydany w 2014 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Jacques Polge. Nutami głowy są cytryna, grejpfrut, różowy pieprz, bergamotka, kolendra, mięta i aldehydy; nutami serca są melon, jaśmin, imbir i gałka muszkatołowa; nutami bazy są labdanum, paczula, drzewo sandałowe, cedr, bursztyn, kadzidło i drzewo bursztynowe.





PODSUMOWANIE : 

Jak widać oba produkty są mega wydaje , pięknie pachną , trwałość jest długa i wytrzymała .Warto dodać , że na stronie Testerownia24h.pl są testery / próbki oryginalnych perfum , prawdziwych . Za małe pieniądze możemy mieć prawdziwe perfumy , oryginalne . 
Warto wejść na stronę Testerownia24h.pl bo myślę że każdy znajdzie coś dla siebie . Tym bardziej gdzie się zbliża Dzień Matki ( 26 / 06 ) warto już pomyśleć o prezencie . 

Dziękuje firmie Testerownia24h.pl za zaufanie i za możliwość poznania produktów.

Produkty poznałam i miałam okazje testować dzięki współpracy barterowej z firmą Testerownia24h.pl

Zapraszam Was na stronę firmy ! 





Znacie te perfumy ?

Jakie są Wasze ulubione zapachy ?

Pozdrawiam ! 


---------

#REKLAMA
#WSPOŁPRACABLOGOWA
#MATERIAŁREKLAMOWY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz