czwartek, września 08, 2022

SÓL DO KĄPIELI Z UZDROWISKA IWONICZ doskonała do pielęgnacji każdego rodzaju skóry zapach leśny

 SÓL DO KĄPIELI Z UZDROWISKA IWONICZ



Hej Moje Myszki ostatnio Wam pisałam o płynie do kąpieli lawendowym z Iwonicza Zdrój a dziś będzie o soli .

Sól zakupiłam na wycieczce , jak byłam w Iwoniczu Zdrój . W sklepie firmowym w samym centrum miasteczka zapłaciłam za nią około 12 zł. Postawiłam na zapach leśny gdyż lubie zapach lasu. Sól do kąpieli ma małe , drobne kryształki które pod wpływem ciepłej wody szybko się rozpuszczają, nadając wodzie lekko zielonego koloru . Woda jest pachnąca i lekko " tłusta " Na szczęście szybko i łatwo zmywa się ten " osad " z wanny a na skórze zostaje taki miły i gładki w dotyku filtr . Sól ma bardzo , ładny , delikatny zapach takiego świeżego lasu. Sól dobrze oczyszcza skórę i nadaję jej gładkości . Skóra po myciu jest pachnąca, gładka i dobrze nawilżona. Fajna sól na długie wieczory . Plus że sól nie uczula oraz nie podrażnia naszej skóry. Polecam ! 

Sól do kąpieli, przeznaczona do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, stanowi bogate źródło składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Kąpiel w soli pobudza krążenie, działa odprężająco na organizm i regeneruje skórę, pozostawiając ją miękką i przyjemną w dotyku. Delikatny zapach nadaje kąpieli wyjątkowy charakter. Polecana do pielęgnacji skóry z łupieżem i łuszczycą. Świeży i orzeźwiający zapach leśnego igliwia dodaje energii i wigoru. 

Sole do kąpieli z Uzdrowiska Iwonicz nie zawierają konserwantów.

Sól polecana jest także przez Uzdrowiskową Klinikę Dermatologiczną prof. Langnera do pielęgnacji skóry z łupieżem i łuszczycą.

Sól dostępna jest w sześciu wersjach zapachowych: lawenda, róża, leśna, mleko i miód, zielona herbata, pomarańcza i mango.


Sposób użycia: do wanny pod strumień ciepłej wody wsypać sól kąpielową. Po kąpieli ciało spłukać wodą.


A Wy używacie soli do kąpieli ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz