piątek, września 16, 2022

Banfi pokrzywowa wcierka do skóry głowy

 Banfi pokrzywowa wcierka do skóry głowy

Pokrzywowa wersja kultowej wcierki Banfi. Zawiera mocno skoncentrowany ekstrakt z pokrzywy. Pachnie łagodnie, ziołowo, nie tak intensywnie jak wersja klasyczna.



Hej Moje Myszki ;)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym i szybkim postem. 

Jakiś czas temu w Lobo kupiłam na promocji za 10,99 zł wcierkę do włosów pokrzywową. Wcierka mega fajnie pachnie ! Ma kolor takie lekki zielony . Wcierka jest wodnista , dobrze się ją wciera w skórę głowy. Wcierka nie uczula ,nie podrażnia a co najważniejsze nie przetłuszcza włosów więc można śmiało nawet rano wetrzeć wcierkę w skórę głowy. Odżywka / wcierka jest dość wydajna , starcza na około 2 miesiące użytkowania ( używałam 3 razy w tygodniu ) . Jeśli chodzi efekt to po kilku u życiach widać że włosy są miękkie w dotyku , lepiej się rozczesują i są gładsze i lśniące. Czy włosy szybciej mi rosną ? Chyba tego nie zauważyłam , raczej wcierka dba o moje włosy tak ogólnie , wzrostu szybszego nie zauważyłam. Czy wrócę do tej wcierki ? Tak wrócę bo lubie jej taki ogólny odświeżający efekt jaki takie wcierka . 

A Wy używacie wcierek ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz