piątek, września 23, 2022

Eveline, I'm Bio Hair 2 Love, Olejkowa maska do włosów wysokoporowatych

 Eveline, I'm Bio Hair 2 Love

Olejkowa maska do włosów wysoko porowatych





Hej Moje Myszki :)

Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat maski olejowej z EVELINE.
Kupiłam ją w styczniu na wyprzedaży w Biedronce 1 + 1 .

Maska jest co prawda do włosów wysoko porowatych ja mam raczej średnio porowate ale muszę powiedzieć że miło się zaskoczyłam bo maska u mnie się dobrze sprawdziła .Maska jest w brew nazwie dość gęsta ( jak na olejowana ) nie wielka ilość wystarczy żeby nałożyć na całe włosy ( ja nakładam tak od połowy głowy ) . Na włosach trzymam około 30 min ,potem spłukuje , myje włosy szamponem i znów nakładam odżywkę ( czyli robię maskę / mycie odżywkę ) ale to taki " booom " raz w tygodniu żeby włosów nie obciążyć . Maska jest lekka, dość wydajna , ładnie i delikatnie pachnie , dobrze się spłukuje . Cieszę się że maska fajnie odżywiła moje włosy , zauważyłam że łatwo je rozczesać , są mocniejsze i lekko lśniące . Polubiłam się z tą maseczką .
Cena bez promocji to koszt około 16 zł ale starcza spokojnie na 2 miesiące użytkowania .


Dodatkowe Informacje :

Maska została stworzona dla włosów zniszczonych, suchych, szorstkich i matowych. Wegańska formuła skutecznie wzmacnia kosmyki, nawilża i zapewnia doskonałą regenerację.

Ogrom składników odżywczych pomoże Ci w walce o piękne włosy! Masło mango wygładzi i nawodni kosmyki. Olej z czarnuszki i olej sezamowy doskonale sprawdzą się w regeneracji i ochronie włosa przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Oliwa z oliwek nawilży i doda włosom blasku. Olej lniany i olej z pestek malin skutecznie odżywią kosmyki, wzmocnią ich strukturę oraz stworzą barierę przed uszkodzeniami. Olej z awokado doskonale wzmocni i skutecznie zregeneruje włosy.

A Wy jakie macie typ włosów  ? 

Używacie produkty pod swój typ ?

Pozdrawiam ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz