sobota, kwietnia 16, 2022

Włosy osłabione i łamliwe, Aloes i proteiny quinoa

 






Hej Moje Myszki ;) 

Ostatnio nie mam weny do pisania na blogu , jak wiecie w Grudniu było spotkanie blogerek i człowiek miał bardzo dużo wtedy postów do zrecenzowania i chyba się wypaliłam blogowo . Łatwiej mi opowiedzieć o kosmetyku na moim blogu niż pisać tutaj. Posty będą się pojawiać ale rzadko , raczej na IG czy TT dowiecie się więcej niż na blogu .


Dziś przychodzę do Was z małą recenzją odżywki z aloesem którą kupiłam dawno temu w Biedronce na promocji za około 8 zł . Maska znajduję się w zielonym ,zakręcanym opakowaniu . Maska ma kolor biały jest dość mocno " ubita " przez co wydajna. Naprawdę nie wielką ilość trzeba żeby nałożyć na długość włosów. Odzywka super się u mnie sprawdza przed mycie włosów jako maska . 


Trzymam ją na głowie około 30 min. Fajnie odżywia włosy , przywraca im blask oraz nadaje im gładkości i lekkości. 
Po masce łatwiej mi też rozczesać włosy .
Jestem z niej bardzo zadowolona . 
Jest wydajna , działa no i cena jest mega .

A Wy kupujecie Biedronkowe kosmetyki ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz