niedziela, kwietnia 10, 2022

Nivea Baby Micelarny żel do mycia ciała

 Nivea Baby Micelarny żel do mycia ciała






Hej Moje Myszki ;-)

Dziś kilka słów o żelu do mycia ciała firmy NIVEA.
Dostałam go z 2 miesiące temu z KLUBU NIVEA i dziś wam napiszę co o nim myślę.


Żel znajduję się w dużej butelce pół litrowej , ma ładna , prostą grafikę. Do tego łatwy jest w użytkowaniu bo ma dużą i szeroką pompkę do wydobywania produktu. Żel jest mega ale to naprawdę mega wydajny ! Wystarczy jedno użycie pompki żeby umyć całe ciało osoby dorosłej . Ja mam bardzo wrażliwą skórę , podatną na zaczerwienienia itp dlatego często używam dziecinnych kosmetyków bo lepiej się u mnie sprawdzają . Ten żel jest idealny dla każdego , więc rodzina może mieć jedne żel . Żel jest bezbarwny , ma bardzo delikatny zapach. Żel dobrze się pieni, łatwo zmywa zostawiając skórę czystą , nawilżoną  i miękka w dotyku . Bardzo się z nim polubiłam .Cena jego to koszt około 25 - 30 zł ale starczy spokojnie na 2 miesiące użytkowania , dzięki swojemu wydajności . Także żel naprawdę dobrze myje , widać jego działanie na naszej skórze. Jestem z niego zadowolona i będę wracać do niego. 


Micelarny żel do mycia ciała i włosów NIVEA Baby.

Stworzony specjalnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Przeznaczony do stosowania od 1 dnia życia. Ma delikatny, przyjemny zapach. Łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę Twojego dziecka, utrzymując jednocześnie naturalne nawilżenie skóry. Produkt oparty na technologii miceli. Micele skutecznie usuwają zanieczyszczenia skóry, zapobiegając jej podrażnieniu podczas mycia. Formuła produktu stworzona tak, by zapewnić wysoką tolerancję dla wrażliwej skóry, tak delikatna, że może być stosowana do codziennego mycia skóry dziecka. Nie zawiera alkoholu i mydła. pH przyjazne dla skóry. Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów. Tolerancja dla skóry potwierdzona w badaniach klinicznych i dermatologicznych. Rekomendowany przez Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki.


A Wy lubicie dziecinne kosmetyki ?


Dziękuje KLUB NIVEA za możliwość przetestowania tego żelu .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz