wtorek, kwietnia 12, 2022

Polki Testują / Reklama / Prostownica Philips BHS530

 Polki Testują / Reklama / Prostownica Philips BHS530



Hej Moje Myszki ;) 

Jak wiecie pewnie z mojego IG jakiś czas temu dostałam od portalu POLKI TESTUJA do testowania Prostownica Philips BHS530 . 

MOJA OPINIA : 




Od lat prostuje włosy , ostatnią prostownice jaką mam i używałam do tej pory to moja od mojego męża. Szczerze nigdy nie miałam prostownicy firmy PHILIPS więc cieszę się podwójnie że mogłam przetestować. Mój model to  Prostownica Philips BHS530 kosztuje ponad  300 zł i jest dostępna w większości sklepów . Prostownica jest wykonana bardzo dobrze , ma mocne elementy wykończeniowe , trzeba przyznać że prostownica wygląda bardzo elegancko ( fajny pomysł na prezent )  Jeśli chodzi o obsługę prostownicy jest to bardzo łatwy proces , i łatwo można nauczyć się ją obsługiwać . Prostownica dobrze , szybko i łatwo prostuje włosy , już jedno pociągnięcie wystarczy żeby mieć proste włosy . 

PROSTOWNICA 

Włosy zostają dość długo proste . Zauważyłam że prostownica  nie przypala włosów , nie niszczy końcówek . Warto z wrócić uwagę że prostownica posiada aż 12 ustawień temperatury więc można dobrać odpowiednią temperaturę do swoich włosów ( od 120 do 230 stopni ) Ciekawe jest też że powłoka ma " wbudowany " olejek argonowy który dodatkowo wygładza i nawilża włosy. Ogólnie włosy po prostowaniu są gładkie , ładnie się lśnią szczególnie do słońca , nie są wysuszone ani zniszczone .Prostownica jak prostuje ciągnie jednym ruchem z gór na dół ten ruch jest prosty , jeden. Wiec inaczej mówiąc prostownica nie ciągnie włosów. Duży też plus dla urządzenia że ma funkcje automatycznego wyłączania się . Dodatkowo w pudełku jest mata na którą możemy położyć naszą prostownice i ona się automatycznie chłodzi. Także ja jestem bardzo zadowolona  z tej prostownicy . 


Prostownica
Philips BHS530
Stylizuj włosy, tak jak lubisz, nie narażając ich na uszkodzenia termiczne.
Produkt wyróżniają:
  • Ruchome płytki ceramiczne z olejkiem,
  • Argonowym, podwójna jonizacja dla gładkich i lśniących włosów,
  • Technologia ThermoShield, która zapewnia równomierną stylizację,
  • dzięki stałej temperaturze płytek od nasady aż po same końce,
  • Szybkie prostowanie i aż 12 ustawień temperatury
    (od 120 do 230 stopni).
     
Moc [W]: 50
Powłoka płytek: Ceramiczna
Temperatura maksymalna:230 stopni
Funkcje: Automatyczny wyłącznik, Jonizacja, Regulacja temperatury, Wyświetlacz LCD
Funkcje dodatkowe: Obrotowy przewód, Ruchome płytki, Szybkie nagrzewanie, Wskaźnik nagrzewania


A Wy używacie prostownicy do włosów ?

Jeszcze raz dziękuje POLKI.PL za możliwość testowania . 

--- 

# REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz