niedziela, lutego 06, 2022

Pomysł na WALENTYNKI ! Zdjęcia na zawsze tylko z PICPAC.PL

Pomysł na WALENTYNKI ! 

Zdjęcia na zawsze tylko z PICPAC.PL 




Witajcie Kochani 💙

Jakiś czas temu Wam pokazywałam na moim IG oraz TIK TOKU zamówienie od firmy 

PicPac.PL

Firma była jedną z wielu firm które wsparła nasze spotkanie blogerek w Tarnowie . Pisała z firmą Kasia od Listopada a zamówienie doszło w połowie Stycznia . Jeśli chodzi o komunikację z firmą to tragedia , niby problemy z pocztą internetowa ,kody które były i nagle znikały . Powiem szczerze że jako klient jakby miała mieć taki kontrakt z firmą to bym poszła do konkurencji . To jeśli chodzi o kontakt .

Jeśli chodzi o produktu to jestem miło zaskoczona . Po 3 dniach po złożeniu w końcu zamówienia produkty doszły do mnie . Zamówiłam foto książkę, foto kalendarz oraz odbitki. Lubię takie produkty bo to pamiątka na całe życie . Jest to też fajny pomysł na prezent dla kogoś, lub dla samych siebie . Myślę że taka foto książka może być fajnym prezentem na zbliżające się Walentynki. Pamiętajcie też żeby sobie robić prezenty . Taka foto książka jako zbiór jakiś wakacji ? Pomysł super .

Warto dodać że wchodząc na stronie firmy picpac.pl mamy do wyboru różne kreatory książek czy też kalendarzy . Możemy sobie wybrać czy interesują nas książka np matowa czy błyszcząca, jaka wielkość. Plus taki że kreator jest darmowy i dość łatwy w obsłudze więc łatwo i przyjemnie możemy sobie wyczarować swoją książkę czy też kalendarz. Warto dodać że każda ze stron może być inna, można wprowadzić swój tekst, co jest fajnym pomysłem jeśli chcemy komuś wyznać miłość lub podziękować za coś . Bardzo mi się takie rozwiązanie podoba bo dzięki temu mamy swoją książę ,taka jaką chcemy od początku do samego końca . Także taki kreator to super sprawa bo ułatwia to pracę każdemu. Myślę że nawet 5 letnie dziecko będzie w stanie sobie poradzić z takimi produktami ale też osoba starszą która dopiero zaczyna przygodne z takimi rzeczami .


Foto książka jaką sobie wybrałam to książka o wymiarach 21 x 30 cm  z błyszczącym papierem oraz z twarda okładka. Książa jest wykonana poprawnie , jest z dobrego materiału oraz ma ładne przejrzyste zdjęcia . Jakość bardzo dobra . Twarde dobre strony ,które łatwo się przegląda. Wybrałam zdjęcia z moim kochanym mężem, bo bardzo lubimy takie pamiątki. Bo to taki prezent na zawsze ,na stare lata będziemy mieć co wspominać .


Kolejny produkt na jaki miałam kod rabatowy to odbitki które zrobiłam sobie z różnych zdjęć. Są to zdjęcia naszych zdjęć w rozmiarze dość dużym ( takim idealnym do albumu )  Można je komuś podarować, włożyć do portfela ( jeśli ktoś ma duży portfel )  lub też zrobić z niego jakiś kolaż, laurkę . Tu też postawiłam na zdjęcia z mężem . Moje zdjęcia dodatkowo są z białą ramką ,ale można też zamówić bez tych ramek .
Ja osobiście postawiłam na zdjęcia z ramkami bo ramki są białe i zawszę można coś na nich napisać . 



Trzeci  produkt jaki miałam od firmy to FOTOKALENDARZ rozmiary A3 wiszący bo taki sobie wybrałam a można jeszcze wybrać opcję kalendarza biurowego . Więc fajnie że firma daje takie możliwości . Bo każdy można zamówić pod siebie potrzeby produkt .U mnie w kalendarzu to każdy miesiąc inne zdjęcie . Fajne jest to że możemy sobie dopasować zdjęcie do danego miesiąca . Można też bawić się że każda strona kalendarza jest inna ,ale ja tym razem postawiłam na jednolity kolor i wzór
i wybrałam sobie cały kalendarz w kolorach czarno złoty. Dość ładnie się prezentuje na ścianie .Foto kalendarz jest dobrze zrobiony ,przejrzysty i można na nim zapisywać różne rzeczy gdyż ma duży format . I oczywiście standard każde zdjęcie to mąż, ja albo oboje. Uważam że jako małżeństwo fajny być razem na takich pamiątkach .



Po skończonym roku wytnę zdjęcia i będę mieć w 
pudełku, albo zachowam cały kalendarz. Bo jest tak ładny , że szkoda go niszczyć. 

Więc jeśli chodzi o druk , o czas zamówienia daje 5 na 5 ale jeśli chodzi o komunikację z firmą daje 0 na 5 .

Szczerze nie wiem czy przy takich przebojach z firmą i wiedząc że firma ma problemy ze skrzynią pocztowa zamówiła bym coś u nich . Bo jednak czasem potrzebujemy kontaktu z firmą, a jak go brak to przynajmniej u mnie zapala się czerwona lampka że coś jest nie tak . Ale przyznać trzeba że produkty są wysokiej jakości i  dobrze wyglądają .

Ogólnie za całość daje 4 + / 5 .

A Wy lubicie takie produkty ?
Robicie na pamiątkę ? Albo jako prezent ?
Zbliżają się walentynki więc może warto pomyśleć o takim prezencie ?


DZIĘKUJE ZA WSAPRCIE NASZEGO TARNOWSKIEGO SPOTKANIA BLOGEREK ! 


===


#wpissponsorowany

#wspołpraca

#reklama 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz