niedziela, lutego 13, 2022

Artego Touch Thermo Shimmer Dwufazowy Spray Spray Termoochronny 150 ml / #REKLAMA

 Artego Touch Thermo Shimmer 

Dwufazowy Spray Spray Termoochronny 




Hej Moje Myszki :)

Dziś chce Wam napisać kilka słów o sprayu który dostałam do testowania w październiku  od portalu FACE & LOOK . Jest to portal który ma dużą wiedzę na temat kosmetyków czy mody. Można ich obserwować na IG , TT . Warto wejść na stronę i założyć konto bo oprócz ogromnej dawki wiedzy można też od czasu do czasu coś fajnego przetestować .

Mi osobiście się udało 3 razy. Właśnie pierwsze moje testowanie z 

FACE & LOOK to ten spray potem był szampon oczyszczający ( jutro postaram się napisać recenzję ) a teraz mam jeszcze do obioru kolejny szampon i odżywkę do testów .Także jak widać warto być aktywnym bo naprawdę można fajne rzeczy przetestować .

Przejdźmy już do bohatera dzisiejszego postu a jest nim Dwufazowy Spray Spray Termoochronny  .

Dwufazowy Spray Spray Termoochronny znajduję się  w ładnej dla oka buteleczce na "  psik psik "  Przed użyciem tonika warto nim wstrząsnąć żeby połączyć ze sobą 2 aktywne substancje które powodują że płyn zacznie działać i że ochroni nasze włosy np przed gorącym powietrzem z prostownicy .Czasem zdarza się że ten " psik psik " się zacina ale wystarczy odkręcić buteleczkę wyciągnąć rurkę przelać ciepłą wodą i gotowe . Cieszę się spray jest bardzo wydajny i naprawdę 2 psiknięcia starczają na moją długość włosów ( mam tak do linii biustonosza długie włosy ) . Włosy są chronione do tego ładnie pachną , błyszczą się i są takie lekkie / sypkie. Fajny jest ten płyn , testuje go od października a mam jeszcze połowę opakowania więc serio jest mega wydajny. Koszt cena około 55 zł , ale za mega wydajność i efekt jest wart swoje ceny i warto go zakupić. Muszę jeszcze powiedzieć że mam takie efekt jakby " sklejonych " końcówek tzn jakby te końcówki pod pływem tego spray zrobiły się całe , są mniej rozdwajające i łamliwe . Dla mnie super i ciekawy produkt. Chętnie do  niego wrócę jak skończę ten co mam .

Artego Touch Thermo Shimmer Dwufazowy Spray Spray Termoochronny

  • fitokompleks z zielonych orzechów włoskich – bogaty w aktywne molekuły i witaminy, chroniące włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i zachowujące ich elastyczność i kolor
  • wyciąg z liści oliwek – regeneruje i nawilża włosy
  • wyciąg z nasion jęczmienia – działa łagodząco, ochronnie i nawilżająco
  • technologia MACROPRO – doskonałe właściwości pielęgnujące, ochronne i nawilżające

Świeży aromat, ale jednocześnie intensywny. Połączenie wyciągu z alg morskich fucus z nutami drzewnymi i kwiatowymi sprawi, że Thermo Shimmer TOUCH stanie się obowiązkowym kosmetykiem do stylizacji w salonie.


Dziękuje jeszcze raz FACE & LOOK za możliwość poznania i przetestowania tak fajnego produktu. Dodatkowo dostałam próbki i szczotkę . Szczotka jest super . A próbki czekają na odpowiedni moment . 


A Wy znacie takie produkty ? Używacie ? 

===

#reklama #postsponsorowany # wpissponsorowany 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz