środa, lutego 02, 2022

Podziękowanie dla Gminy Jasło za wsparcie Tarnowskiego Spotkania Blogerek

 Podziękowanie dla Gminy Jasło 






Witajcie :)

Dziś dosłownie 2 słowa !

Chciałam podziękować GMINIE JASŁO że wsparła Nasze Tarnowskie Spotkanie Blogerek.

Jasło – gmina wiejska w województwie podkarpackim, w powiecie jasielskim. W latach 1975–1998 gmina położona była w województwie krośnieńskim. Siedziba gminy to Jasło

Podarowała kilka zestawów na licytacje ( książki plus breloki ) 

Co prawda nie wylosowałam nic ale z jedną z dziewczyn się zamieniłam produktami i wpadła w moje ręce książka o atrakcjach Jasła i innych rzeczy na podkarpaciu. 

Książka jest wygodna w czytaniu , łatwo , wszystko opisane . Książka ma najważniejsze punkty i informacje . Dla mnie dla osoby która lubi podróżować , fajne są takie poradniki .

Lubicie takie poradniki ? 


Jeszcze raz dziękuje JASŁO za wsparcie !


=======

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek,Spotkanie Blogerek TARNÓW,spotkanie blogerek Tarnów 2021 , 

Tarnów,wspołpraca barterowa,sponsor spotkania,firma ,Mikołajki 2021 

#Wspołpraca #wpissponsorowany 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz