niedziela, sierpnia 01, 2021

Wzmacniająca odżywka-wcierka do włosów z problemami

 Wzmacniająca odżywka-wcierka do włosów z problemami




Hej Moje Myszki Kochane :)

Uwierzycie że mamy już SIERPIEŃ ? Kiedy ten czas tak zleciał ...

Za miesiąc będzie jesień .Masakra za szybko ten czas leci .. Na blog mało się dzieje w tym roku no ale brak czasu daje się we znaki ;-( 

Ale cieszę się że cokolwiek Wam mogę opisać :) Kocham blogowanie no ale IG rządzi ... I jednak człowiek tam się skupiam no ale od czasu do czasu na blogu będę coś do Was pisać :)

Wcierki ..To temat długi jak rzeka. Przetestowałam różne i różne mam opinię ale ta wcierka to jedna z lepszych jakie miałam . Starczyła mi na około 2 miesięcy ( stosowałam codziennie wieczorem ) i powiem Wam że po miesiącu było widać pierwszy efekt. A tym efektem było to że włosy zaczęły mniej wychodzić. Po dwóch miesiącach moje włosy stały się dużo bardziej wytrzymałe , są gładsze , mniej wychodzą . Nawet mam wrażenie że zaczęły włosy być mocniejsze i zaczęły rosnąć . Zauważyłam dużo małych włosków . A powiem Wam ze  nie spodziewałam się aż takich efektów . Zapach jest przyjemny , wcierka nie podrażnia , nie powoduje łupieżu . Dobrze działa. Fajnie i lekko się ją aplikuje. Jestem zadowolona z tej wcierki. Ja polecam u mnie super się sprawdziła i do tego jest w fajnej cenie bo kosztuje między 7 a 10 zł . Więc jest wydajna i tania :) 



Odżywka-wcierka to specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy przeznaczony do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Jego receptura oparta jest na ekstrakcie z czarnej rzepy, która uznawana jest przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów. W skład preparatu wchodzą składniki energizujące, które wzmacniają działanie rzepy i skutecznie regulują proces przetłuszczania się skóry głowy. Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania. Stosując regularnie uzyskasz optymalne rezultaty:


- Redukcja objawów łupieżu


- Zmniejszenie wypadania włosów


- Złagodzenie nadmiernego przetłuszczania się włosów


- Włosy mocniejsze i pełne życia


Wiek: 18+
Działanie: nawilżanie, odbudowa, wzmacnianie
Pora stosowania: uniwersalna
Płeć: kobieta
Kategoria produktu: drogeryjny
Rodzaj włosów: wszystkie rodzaje
Pochodzenie marki: Polska
Wyprodukowano w: Polska
Pojemność: 100 ml


Znacie ?? Lubicie wcierki ? Jak tak to jakie używacie ?


Pozdrawiam Was moi kochani !! :) 😍😍😍

1 komentarz: