niedziela, sierpnia 22, 2021

BIAŁY JELEŃ MYDŁO DERMATOLOGICZNE WĘGIEL AKTYWNY

 

BIAŁY JELEŃ MYDŁO DERMATOLOGICZNE WĘGIEL AKTYWNY





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś będzie kilka słów o czarnym mydle z firmy BIAŁY JELEŃ . Za mydełko zapłaciłam 9,90 zł więc dość dużo . Mydło jest czarne ,ale nie brudzi wanny czy też umywalki . Mydło dobrze się pieni i dobrze się nakłada na twarz i ciało. Mydło dobrze radzi sobie z problemami skórnymi . Jest wydajne , moim zdaniem jest bezzapachowe . Ogólnie jestem zadowolona z tego mydła gdyż produkt nie uczula , nie podrażnia i nie farbuje skóry . Szczególnie dobrze poradził sobie u mnie z " wągrami " . Moja skóra po umyciu twarzy tym mydłem jest czysta i miła w dotyku  . Polecam z czystym sumieniem . 



Biały Jeleń Apteka Alergika mydło do skóry zanieczyszczonej naturalne węgiel aktywny to hypoalergiczny kosmetyk, który sprawdzi się zarówno podczas pielęgnacji twarzy, jak i całego ciała. Głównym składnikiem mydła jest węgiel aktywny, który ma działanie oczyszczające skórę i odblokowujące zatkane pory. Jest delikatny dla skóry, ponieważ nie narusza jej warstwy ochronnej. Delikatnie myje ciało, dbając o jego optymalny poziom nawilżenia. Nie zawiera alergenów i sztucznych substancji zapachowych. Jest przebadany pod kontrolą dermatologa.

Sposób użycia:
- na zwilżone dłonie nanieś mydło,
- umyj twarz i ciało,
- pozostałość mydła spłucz obficie ciepłą wodą.

Porady:
Regularne stosowane mydła z aktywnym węglem sprawia, że skóra stanie się miękka, gładka, a koloryt wyrównany.

Skład:
Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Charcoal Powder, Carbon Black, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Etidronate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz