wtorek, sierpnia 17, 2021

Efektima, Body peeling Dragon Fruit & Watermelon - Myjący peeling do ciała `Smoczy owoc & arbuz

Efektima, Body peeling Dragon Fruit & Watermelon 

Myjący peeling do ciała `Smoczy owoc & arbuz 




Hej Moje Słoneczka Kochane :-)


Dziś Wam napisze kilka słów o peelingu do ciała który dostałam w ramach testów od firmy

  EFEKTIMA 


Zacznijmy od opisu peelingu :

Opis produktu :

Właśnie wzięłaś do dłoni energetyzujący peeling do ciała z nieoczywisto-fascynującą nutą zapachową. Pozwól sobie na ekstremalnie orzeźwiającą pielęgnację! Wypróbuj go i dodaj skórze witalności. Przekonaj się jak przyjemne w dotyku i wygładzone może być Twoje ciało!


A teraz czas na moich kilka słów :

Peeling testowałam około 2 tygodni i jestem już prawie na końcówce . Tak jak peeling ten używałam prawie codziennie gdyż peeling jest bardzo delikatny i prawie go nie czuć. Ale zacznijmy od początku.

Produkt posiada mega ładne opakowanie, jest takie słodkie różowe z dużym ładnym owocem. Opakowanie ma otwieranie klik klik dzięki czemu łatwo się otwiera i wydobywam peeling. Peeling powiem Wam szczerze zaskoczył mnie kolorem gdyż kolor był brązowy ! Oprócz koloru peeling posiada małe, bardzo małe drobne peelingi . Peeling jest bardzo wodnisty , jak już pisałam ma małe drobinki które u mnie nie działały tak jakbym tego chciała. Powiem tak mył ok, skóra była po nim gładka ale nic poza tym . I jest jeszcze jedna wersja która dla mnie jest straszna ! A mianowicie zapach. Zapach jest okropny ... Dla mnie zapach przypomina mi ... Takie trochu zgniłe pranie . Nie wiem czemu ale ciężko go wąchać ... No osobiście mieszałam go z olejkiem do kąpieli o zapachu cytryny . Także peeling dla mnie nie spełnia swojej roli. Czy kupie go ponowienie ? Oczywiście że nie . Cena takie produktu to10 - 14 zł zależy gdzie .

Dziękuje za możliwość testowania ! 


A Wy znacie ten peeling ? Jak tak to jak Wasze wrażenia !?


Miłego dnia Kochani !! 


1 komentarz: