poniedziałek, listopada 25, 2019

Unit4Men Pielęgnacja brody i zarostu, naturalne kosmetyki ... - Wygrana W Konkursie IG

 Unit4Men Pielęgnacja brody i zarostu, naturalne kosmetyki ... 
 Wygrana W Konkursie IG 







Hej Moje Myszki :) 

Dziś mały informacyjny post :)

 Jakiś czas temu odbył się na IG konkurs gdzie do 
wygrania były męskie kosmetyki ;) 
Wzięłam udział i wygrałam bardzo się cieszę z tego powodu :) 

Kosmetyki doszły do mnie w pięknym opakowaniu i zostały podarowane mojemu mężowi.Co prawda mój mąż nie ma brody ale mamy zastosowanie na ten szampon ;) 

Myślę że na początku Nowego Roku pojawi się wpis na ich temat ;) Jednak trzeba trochu czasu na testy ;)

Znacie kosmetyki marki Unit4Men  ? My nie..Dopiero poznajemy.

W paczce były dwa produkty :

Regenerujący krem do rąk




Szampon do brody perfumowany




Pozdrawiam ! ;-) 

1 komentarz: