środa, listopada 06, 2019

Fitness Model Maska do ciała Ekspres 250 ml

Fitness Model Maska do 
ciała Ekspres 250 ml







Hej Moje Robaczki !

Ale czas szybko leci..Mamy już Listopad...
Zaraz nowy rok i kilka miesięcy i znów wakacje :)

Dziś przychodzę do Was z kolejnym małym i krótkim postem ale jakoś znów czasu na wszystko brak :( Praca,dom..Dzień coraz krótszy,zimno,wieje,leje....Gdzieś tam już lekko posypuje ...Eh...
Zima na ramieniu...Jesień szybko minęła...Za szybko ;( 
Byle do wakacji...

Z półtora miesiąca temu byłam na zakupach w Tesco i na promocji za 3,75 z 15 zł kupiłam maskę na cellulit...Teraz żałuję że nie wzięłam z 3 opakowań...A nie wzięłam bo nie znam tej marki tzn wtedy nie znałam....Maskę nakładasz na skórę nóg / brzucha i zostawiamy na około 20 min po tym czasie spłukujemy.Maska dobrze się nakład,czujesz jej działanie,dobrze się spłukuje...
Czy walczy z cellulitem ? Wiadomo że bez diety i ćwiczeń sama maska cudów nie zdziała ale ....
ale maska ograniczyła widoczność cellulitu...Skóra jest delikatniejsza w dotyku,dobrze nawilżona,gładka...Jest taka inna.




Ogólnie maskę polecam.Szczerze jest to moja pierwsza taka maska do cellulitu.Wiem że nie ostatnia.Powiem tak ..Tesco jeszcze u mnie istnieje ...Jak będzie na promo to jeszcze kupie...Ale czy jest warta 14 czy 15 zł ? Tego nie wiem....Bo szybko się kończy..To jest minus.Jak dla mnie mało wydajna....

To już od Was zależy ....Ja jestem zadowolona.Daje 8 / 10 :) 
Pewnie gdyby była dieta,ćwiczenia to może efekty były by lepsze...
Sama nie wiem..Może czas na siłownie ? Do lata z 8 miesięcy..
Zawszę to człowiek by kilka km schudł :)




Pomyśle :)


Antycellulitowa gliniana 
ekspres maska do ciała

Do konturowania sylwetki. Analogiczna do procedury miostymulacji rozgładza  cellulit i czyni skórę bardziej elastyczną. Aktywne składniki maski przyśpieszają procesy metaboliczne, co jest identyczne z 30 ? minutowym aktywnym biegiem.

Niebieska glina kambryjska normalizuje równowagę wodno-solną i usuwa nadmiar wody.

Kwas ferulowy zwiększa biodostępność retinolu, tworząc silny kompleks przeciwutleniający, wygładza skórę.

Kofeina i czerwona papryka przyśpiesza procesy metaboliczne w skórze i cyrkulację limfy, co sprzyja pozbawieniu się toksyn i żużli.

Chitozan rozczepia komórki tłuszczowe i zapobiega ich gromadzeniu się.

Zmielone liście białej i zielonej herbaty nawilżają i odżywiają skórę, przywracając elastyczność i tonus.

REZULTAT:

ZMNIEJSZAJĄ SIĘ OZNAKI CELLULITU, SKÓRA STAJE SIĘ BARDZIEJ GŁADKA I NAPIĘTA.

Sposób użycia:  

nałożyć cienką warstwę na czystą skórę, pozostawić na 15-20 minut i spłukać zimną wodą. Używaj 1-2 razy w tygodniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz