czwartek, czerwca 27, 2019

Oleje - Naturalny Olej - Naturalny Olej z pestek dyni

Oleje - Naturalny Olej - Naturalny Olej z pestek dyni







Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją współpracy tym razem przez kilka dni tematem przewodnim będzie olej :) Olej zdrowy :) !

Recenzję będą krótkie ale treściwe ! 



Olej dostałam w małej buteleczce,trzymałam go w lodówce i codziennie rano na czczo jadłam 1 łyżeczkę oleju popijając szklanką wody mineralnej nie gazowanej.
Po 2 tygodniach zauważyłam że mam mnie wyprysków na skórze,paznokcie mi się wzmocniły a do tego lepsze mam trawinie .Fajnie że olej pomaga obniżyć cholesterol.Plus też taki że olej jest naturalny więc możemy go pić,wysmarowywać w skórę głowy oraz zadbać o swoja twarz.
Jestem bardzo zadowolona z olejku .




PRODUCENT :

„Naturalny Olej z pestek Dyni”
Olej ten tłoczony jest z całych, nieprażonych pestek dyni. Ma on charakterystyczny orzechowy smak i zapach oraz bardzo ciemny zielony kolor.  Olej z pestek dyni zawiera witaminy A, E, B1, B2, C, niacyne, piroksen oraz Witaminę H. Ponadto jest bogaty w takie minerały jak żelazo, fluor, jod, potas, wapń, magnez, sól, fosfor, selen i cynk. Jest on także źródłem niezbędnych kwasów tłuszczowych, antyoksydantów i związków blokujących DHT, takich jak betasitosterol oraz delta-7-sterine. Olej z pestek dyni składa się w 18,8% z nasyconych kwasów tłuszczowych, resztę zaś stanowią nienasycone kwasy tłuszczowe (jednonienasycone i wielonienasycone).

Właściwości zdrowotne: Olej z pestek Dyni polecany jest szczególnie w profilaktyce schorzeń prostaty, gdyż zawarte w nim fitosterole prowadzą do obniżenia poziomu DHT, a tym samym do zmniejszenia masy gruczołu krokowego. Olej z pestek dyni stosowany jest także w walce z pasożytami układu pokarmowego, gdyż zawarte w w nim alkaloidy uszkadzają ich układ nerwowy oraz przyspieszają proces usuwania pasożytów z organizmu wraz z substancjami toksycznymi.
Olej z pestek dyni ma także swoje zastosowanie w kosmetyce – wmasowany w skórę nawilża ją, poprawia napięcie, spłyca zmarszczki i wspomaga walkę z trądzikiem. Ponadto regularne wcieranie oleju wspiera kuracje antycellulitowe oraz pomaga uporać się z bliznami i rozstępami.   
Stosowanie: Olej pestek Dyni należy stosować jedynie na zimno – najlepiej łyżeczkę dziennie na czczo rano. Olej można stosować także zewnętrznie – wcierając w skórę.

Używacie jakiś olejków ? A jak tak to do czego ?
Jeśli nie to zapraszam na stronę producenta ----> Oleje - Naturalny Olej

DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz