poniedziałek, czerwca 03, 2019

DZIEŃ DZIECKA Z DODĄ ORAZ DAWIDEM KWIATKOWSKIM ( Wycieczka nr 29 / 2019 )




DZIEŃ DZIECKA Z DODĄ ORAZ 
DAWIDEM KWIATKOWSKIM 








Witajcie w Czerwcu !! 

Tak tak mamy czerwice ! WOW już prawie pół roku za nami...Kiedy to zleciało ? 

Dziś przychodzę do Was z małym postem na temat magicznego koncertu ;)

Ogólnie tak weekend 1 i 2 czerwca miał wyglądać inaczej ale wyglądał inaczej i do tego mega.

W piątek dowiedziałam się że udało mi się wygrać bilety na koncert Dody z Orkiestrą w Tauron Arena w Krakowie ( Najtańszy bilet to koszt 69 zł za osobę ) tym bardziej się cieszę że udało mi się wygrać jak dla mnie drogie 2 bilety ;) 
Tzn jedno podwójne zaproszenie :)

Więc zmiana na weekend.

Najpierw wyjechaliśmy koło 12 do Krakowa.Zatankowaliśmy auto za 100 zł po drodze zjedliśmy pyszny obiadek wraz z kawą i piwkiem wydaliśmy ok 33 zł.





Potem pojechaliśmy pod Galerie Kazimierz i tam się okazało że gra DAWID KWIATKOWSKI.Znam go ale nie znam jego piosenek,ale fajnie zobaczyć kolejną gwizdkę na żywo.Szału na mnie nie zrobił .Także to tylko dla fanów :)





Potem poszliśmy na pyszne lody ( 3 zł gałka ) 


Po drodze kupiliśmy picie ( sok,woda ) i poszliśmy w kierunku Areny 
( ok 4 km od Galerii Kazimierz ) 

Po drodze udaliśmy się jeszcze do Galerii Plaza.
A następnie dotarliśmy do naszego punktu zabawy ! 




Tam ...Mąż mi zakupił piwo za UWAGA 14 ZŁ....No poniosło ich z cenami ....

Odebraliśmy bilety z kasy na hasło " MAMA " 
( dodatkowo pokazałam emalia od menadżera Dody że wygrałam ) 





Na hale weszliśmy o 18 i cierpliwie czekaliśmy do 19;30 na rozpoczęcie koncertu !


Koncert bajka ! Ale i tak wolę DODĘ w wydaniu Rockowym....

Potem podpisanie płyty ( kolejny autograf do kolekcji ) 

















Następnie spacerkiem do auta i do domku.Mieliśmy jechać jeszcze na paradę smoków bo akurat była na Wiśle ale byliśmy mega zmęczeni.W domu byliśmy o 00;20...

To był wspaniały dzień dziecka ! 

Fanką Dody jestem odkąd ja w słynnym BARZE zobaczyłam,a dopiero od 2 lat jeżdżę na jej koncerty.Tzn byłam na 5 i raz na podpisywaniu płyn w Gdańsku 
( tam ją po raz pierwszy zobaczyłam ) Pięknie jest spełniać dziecięce marzenia :)

Także to było moje 6 spotkanie z Dodą ! I mam nadzieje że nie ostatnie :)

A jak Wasz dzień dziecka minął ?


Koszty : Paliwo - 100 zł
Jedzenie - 33 zł
Soki / woda - 10 zł
Lody - 12 zł
PIWO - 14 zł 
=  169 zł ......




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz