czwartek, września 13, 2018

Wycieczka nr 27 / 2018 - Dwu dniowa Wycieczka RABKOLAND & ZAKOPANE


Wycieczka nr 27 / 2018 - Dwu dniowa Wycieczka RABKOLAND & ZAKOPANE 

29 - 30 / 08 / 2018 ! 











Hej Moje Słoneczka Kochane !!! 😍💕💋😍x


Jak tam ?


Dziś przychodzę do Was z ostatnią wycieczką która odbyła się 29/30 Września
 ( środa / czwartek ) 




Najpierw wybraliśmy się do RABKOLANDU !
 Byliśmy tam jakoś gość specjalny na zaproszenie gdyż RABKOLAND był głównym sponsorem spotkana blogerek gdzie miałam okazje być jako osoba jako pomocna.
I tak udało mi się zorganizować paczkę w której były 2 pojedyncze zaproszenia właśnie do RABKOLANDU ! 💕





A więc tak.
Wyjechaliśmy okolo 7/30 po drodzę jeszcze tankowanie,sniadanie oraz mycie auta.
Na miejscu byliśmy koło godziny 10/30.



Plus mega duży za to że parking jest duży,zaraz obok / na wprost wejścia i co najważniejsze BEZPŁATNY !!



Wejścia do środka  wnętrza bajkowej zabawy są dwa.
A jedno jest główne  które ma schody,kasy z dwóch stron oraz piękny kolorowy napis plus tablice informacyjne o cenach,godzinach wejścia oraz mapka planu.





W Rabkolandzie miałam okazje być po raz 3 ! 
Pierwszy raz w 2009 potem z mężem moim i mlodymi w 2016 oraz teraz 29/08/2018.



Przy kasie nie było problemu z wymienieniem  zaproszeń na bilet
( opaskę na ręce się dostaje ) Osób bardzooooOooOo dużo.



Kolejki srednie ale park się stał większy.
W dwa lata bardzo dużo rzeczy się zmieniło.
Po pierwsze jest dużo bardziej kolorowo,po drugie są nowe atrakcje !
Jeżeli chodzi o mnie to bawiłam się świetnie na ok 10 rzeczach ( w sumie ) ale wszystkich jest dużo więcej ale to bardziej dla dzieciaków.




Więc jak widać każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Jak już pisałam 2 lata temu o RABKOLANDZIE to pisałam że wesołe jest bardziej dla dzieci.

Dalej to podtrzymuje ale dorosły też znajdzie coś dla siebie.
Mega plus za nowe toalety.
Bardzo czyste.
Atrakcje widać że są odnowione ( te " stare " atrakcję ).



Jedzenia my tym razem nie jedli więc nie będę się wypowiadać.
Ale chyba mają dobre bo duże kolejki a i dzieciaki które tam były chętnie zajadały 😎
Czy ja polecam ?




Tak polecam wypad do RABKOLANDU myśle że 39 zł za cały dzień jest to ok cena ! 
Czy ja tam zawitam po raz 4 ? Kto to wie 😎 
Nie mówie nie nie mówie tak 😎 






Koło godziny 14 znaleźliśmy się w ZAKOPANYM ! 🌄🌅⛅


Tak tak w Zakopanym !!! 
W tym miescie to już byłam tyle razy że aż nudno.
Nawet w tym roku w Maju byliśmy 2 dni.
Ogólnie miasto na mnie wow nie robi 
( o czym już pisałam np tu -- > wycieczkawycieczka )
Ale Tatry są piękne.

Miałam okazje być na przykład - oczywiście spacerkiem : Kasprowy Wierch ( piechota i kolejka ) ,Giewont,Czerwone Wierchy,Świnica,Orla Perć,Dolina pięciu stawów,Morskie Oko,Nosal,Gubałówka ( ( piechota i kolejka ) )Czarny staw pod Rysami, Dolina Kościeliska,Dolina Chochołowska,Jaskinia Mroźna itp itp...

Dlatego uważam że to co lepsze już widzialam a jednak od czasu do czasu tu jestem.
Tym razem zrobiliśmy sobie wycieczkę kolejka PKL na Gubałówka z stamtąd spacerkiem na Butorowy Wierch i tam my zjechali.





Butorowy Wierch, kiedyś nazywany Butorowskim Wierchem – wzniesienie na Pogórzu Gubałowskim, pomiędzy Palenicą Kościeliską a Gubałówką. Znajduje się nad Kościeliskiem koło Zakopanego. Jego stok północny jest zalesiony


Łączony bilet to koszt 18 zł osoba.
Plus foto jak ktoś chce 10 zł.
Oczywiście dojście na Butorowy Wierch zajmuje ok godzinki w naszym przypadku było ok 2 bo jedliśmy u góry,oglądali super widoki itp.












Po zjechali wylądowaliśmy na POLANIE szymoszkowa na basenie !!





Taaaa bez ręczników i strojów ! 





Kupiliśmy byle jaki strój i kąpielówki na stoisku na basenie jeden ręcznik i poszliśmy haha szaleństwo na maxa ! Na szczęście po godz 15 wstęp kosztuje 22 zł od osoby .
Byliśmy tam ok 1,5 h ! Woda podgrzewana do 30 stopni.






Widok na góry ! Szalone zagranie ! Ale warte.
Następnie udaliśmy się na Krupówki.






A we czwartek Krupówki i przepyszne śniadanie w Knajpce Mini Szałas ! Polecamy !! 
Za 11 zł pyszne śniadanie i to wraz z herbatą lub kawą ( do wyboru ).Do wyboru menu śniadaniowego są 4 różne zestawy !








Potem Krupówki pamiątki i na Doline Kościeliska.
Tam z parkingiem to obłed ...
Ceny nawet 25 zł.Ale my znaleźli za 10 zł ! 
Super miejsce na drugiej stronie.
Stoją młodzi ludzie w kamizekach ( jeden na rowerze ) i sobie dorabiają.
Polecamy.






Oczywiści po drodzę piwko.
Obserwacja koni.
Czy mają picie jedzenie itp.
Nie podoba mi się że są na łańcuchu przywiązywane do kamienia ale mają wode / jedzenie.
To na plus.

Wejście do Parku Tatrzańskiego to kosz 5 zł od osoby.
Naszym celem była MROŹNA JASKINIA ( byłam tam raz w 2009 roku )....
Po dojściu i wyjściu okazało się że jest taka kolejka że Pani która pobiera opłaty za wejście do Jaskini mówiła że czekania ok 1 - 1.5 h...












Nie chętnie ale my zrezygnowali gdyż nam czas nie pozwalał na więcej gdyż do domu jazdy ok 3 h ( a jeszcze korki nie z tej ziemi )...
Także wróciliśmy do Auto i obraliśmy kierunek dom.
Ale nie jechaliśmy przez Nowy Targ bo tam to masakra pojechaliśmy przez Chochołowice i to był strzał w 10.
Korki były o 70 % mniejsze ( ale uwaga droge tam remontują ).



Na ok 19 byliśmy w domu.
Wycieczka super !

A po drodze zatrzymaliśmy się w Melsztynie  w Restauracji PODZAMCZE !





Pyszne jedzenie w fajnej cenie :) 
A obok są 3 różne zamki.Byłam widziałam i polecam :)
Z czego w Tropsztynie jest Zamek otwarty tylko w WAKACJE ! 




W sumie wydaliśmy ok 600 zł ale 190 zł paliwo oraz 110 pamiątki.
Reszte 300 zł to jedzenie,picie,bilety,wejście do parku oraz na basen.



Super było.
Polecam każdemu wycieczki kto ma duże podróżnika..
U nas niedługo koniec z wycieczkami bo w pracy trochu przestój 
( władza się zmienia i wiecie jak jest - każdy inaczej rządzi ) u mojego męża znów takie grafiki w pracy że głowa boli.

A do  tego zimmmaaa...
A ja zimy nie lubię i niechętnie się ruszam z domu.
Zimna to tylko praca dom i zbieranie kasy 😅 Ale pewnie jak się uda to na Targi Ekologiczne w Rzeszowie i na Targi Bożego Narodzenia będziemy polować 😅



A jak Wasze było  zakończenie wakacji ??

A może jakieś plany na piękną złotą jesień ?
Mi się BIESZCZADY marza !!! 
Ahh ta jesień w Bieszczadach....
Zobaczymy ! Trzeba marzyć i spełniać marzenia ! 😊



Wysył stos gorących buziaków !



Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz