niedziela, czerwca 24, 2018

Recenzja Podpasek - trnd.pl, Społeczność marketingowa

Recenzja Podpasek - trnd.pl, Społeczność marketingowa







Hejcie moje Tygryski ! 💕

Dziś Wam napisze kilka słów o podpaskach które mogłam przetestować dzięki uprzejmości 





Są to podpaski Always Infinity

Są  mega cienkie,idealnie się dostosowują do ciała ( ruchu ) ale czy naprawdę są takie wow ?




 Ja ogólnie mam bardzo wielki problemu w te dni.
Gdyż traw to u mnie całe równe 7 dni a do tego przez pierwsze 3 dni jest masakra :-(.

Leje sie boli brzuch oraz inne części ciała.
I naprawdę żeby znaleźć idealne podpaski i mega chłonne graniczy z cudem.




Tym bardziej że na niektóre mam uczulenie.
Na Always Infinity na szczęście nie mam uczulenia.



Ale nawet one nie poradziły sobie z moją " ulewą ".
Mam pracę gdzie jestem w 80 % w ruchu dzień w dzień i naprawdę przebieram się średnio co 1 - 2 h zależy.

Podpaski nie dały mi tego komfortu co dają mi stare dobre Always mega duże na noc.

W pierwszych 3 dniach używam moich mega dużych a pozostałych 4 używam tej nowości.
Na słaby okres są ok.








Czy je kupie ? Sama nie wiem...
Może na te słabsze dni.
Muszę przemyśleć sprawę.

A Wy znacie te podpaski ? 
A może ktoś testował wraz ze mną ? 

W każdym razie dziękuje  trnd.pl, Społeczność marketingowa za możliwość testów ! 

PRODUCENT :

Pierwsza prawie niewyczuwalna podpaska od Always!                                                                                                                                                                                                                      
Poznajcie pierwszą na świecie piankową podpaskę Always® Infinity™. Stworzona z ultra-elastycznego materiału FlexFoam™, ta dopasowana i rewolucyjna podpaska może pochłonąć 10 razy więcej niż sama waży, a jednocześnie dopasowuje się do kształtu ciała, w taki sposób, że jest prawie niewyczuwalna. Specjalny system rozmiarowi Always Mój Rozmiar pomoże Ci wybrać odpowiedni rodzaj podpaski dopasowany do obfitości krwawienia oraz rozmiaru bielizny na dzień oraz na noc. Always Infinity Regular Pads z elastycznymi skrzydełkami Flexi-Wings w rozmiarze 3 zapewnią Ci niewiarygodną ochronę w nocy oraz podczas najbardziej obfitych dni okresu

Pozdrawiam Ewelina


Poznaj ALWAYS bliżej
Always
Inteligentna pianka SmartFoam™
Sprawia, że podpaska ALWAYS Infinity dopasowuje się do kształtu ciała, dzięki czemu prawie jej nie czujesz.
Always
Doskonała ochrona
Wchłania 10x więcej niż waży, by zapewnić doskonałą ochronę. 
Always
Uczucie ochrony
Mikrokanaliki wchłaniają i odprowadzają płyn, gwarantując uczucie ochrony, długotrwały komfort i pewność.
Always
Niezwykła miękkość
Niezwykle miękka i cienka z wygodnymi skrzydełkami, które zapewniają swobodę ruchów i poczucie komfortu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz