piątek, czerwca 01, 2018

Bell Velvet Story Lipstick

Bell Velvet Story Lipstick 







Bell Velvet Story Lipstick 



Hej Moje Słodkie Słoneczka ! 👄

Dziś przychodzę do Was z kolejną mała i szybką recenzją,ale na prawdę na nic nie mam czasu.
Ja nie wiem kiedy Wasze blogi poczytam i dam opinie,serio ....



Pewnie w zimie znajdę chwilę i będę się starała nadrobić to i owo.
Mam nadzieje że mi się uda.

Dziś kilka słów o czerwonej szmince od firmy BELL.

Osobiście nie lubie takich kolorów...Wręcz nie znoszę...
Ale dałam koleżance Moni więc miał kto testować.




Kolor ogólnie ładny 
( osobiście do czerwonego nic nie mam ale nie na ustach )

Szminka dobrze się rozprowadza po ustach.
Utrzymuje się około 3 godzin.
No jak dla mnie za mało,Monika była zadowolona.




Ładnie pachnie tak jakby kremem NIVEA.
Jest matowa.
Ładnie podkreśla usta.
Monika zadowolona.
Plus że nie uczula.


Bell - Velvet Story Lipstick





To pomadki o aksamitnie kremowej konsystencji, w stylowych i intensywnych kolorach. Dzięki zawartości emolientów mają za zadanie nawilżać, wygładzać i nadawać elastyczności ustom. 
Zawarty w nich polimer przedłuża trwałość pomadki i sprawia, że nie wypływa ona poza kontur ust.


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz