poniedziałek, czerwca 04, 2018

Pielęgnacja ust – balsamy, pilingi, pomadki ochronne

Pielęgnacja ust – balsamy, pilingi, pomadki ochronne






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 💕 

Dziś kilka słów o 2 szmineczkach bezbarwnych które  dostałam na spotkaniu blogerek.



Oby dwie są fajny nie standardowym opakowaniu.
Jedno wygląda jak jajo , a drugie opakowanie jak kostka lodu.
Oby dwie szmineczki są bezbarwne i bardzo dobrze działaja na usta 
Szmineczka co wygląda jak różowe jajo jest o smaku wiśni.
Zostawia lekko różową powłokę na ustach,dobrze nawilża i jest dość wydajna.





Druga szmineczka znajduje się w żółtym opakowaniu kwadratowym
 ( mi przypomina kostki lodu ) jest bezbarwna i bez smakowa 
( pachnie trochu miodem ?? ).

Też dobrze nawilża i jest wydajna.
Ogólnie szmineczki świetnie sobie radzą w okresie jesienno - zimowym 😎
Jestem zadowolona.

A Wy lubicie takie bezbarwne szmineczki ?? 💋💕👄💋 


PRODUCENT :



Odżywczy balsam do ust o łagodnym zapachu mleka z miodem

Formuła wzbogacona ekstraktem z owoców goji, bogatym w witaminy (C , E), cukry i fenole o działaniu przyspieszającym procesy odnowy naskórka oraz zwiększającym produkcję włókien kolagenowych, Balsam pomaga skórze zachować młodość i jędrność.



A info o różowej szmineczce nie znalazłam 😢

Pozdrawiam Ewelina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz