poniedziałek, grudnia 11, 2017

Powiatowy Jarmark Świąteczny 2017, Mielec ( 10.12.2017 )

Powiatowy Jarmark Świąteczny 2017, Mielec ( 10.12.2017 )




Mielec – miasto w południowo-wschodniej Polsce, w województwie podkarpackim, położone w dolinie Wisłoki, w Kotlinie Sandomierskiej, historycznie znajdujące się w Małopolsce. Ośrodek przemysłowy na terenie województwa podkarpackiego.






Hej Moje Kochanie Słodkie ! ;-*

Dziś mega krótki post ;)
 Tym razem o kiermaszu świątecznym na
 Mieleckim Rynku ;) 

W Sobotę był Rzeszów a w Niedziele był Mielec ;-) 



Jak wiecie lubię jeździć na różne targi ;) 
To Kraków to Rzeszów,a w Mielcu byłam po raz pierwszy jeśli chodzi o Kiermasz :)

Był to Kiermasz jednodniowy....Trochu szkoda,bo jest wart swojej uwagi.


Stosik ok 30 trochu mało miejsca na tym starym rynku ale ok.Ceny super niskie.Np domowe wino zrobione na grzańca tak zwany Grzaniec Partyński za 5 zł.
Jak wiecie bardzo lubie grzańce,ale takie naprawdę dobre i ten taki właśnie był.
Mega ciepły fajny delikatny smak i bardzo świąteczny zapach.
Byłam mega mega zadowolona z niego na tyle że wypiłam aż 3 kubki,plus mój mąż zakupił na tym stoisku chleb ze smalcem domowym za 3 zł plus kiełbasa na ciepło z chlebem i ketchupem za 4 zł.Także jeśli za rok będzie taki kiermasz to polecam stoisko  z grzańcem patryńskim. 




 Na innym stoisku mój mąż zakupił herbatę z miodem,cytryną i pomarańczą za UWAGA 2 zł tak tak 2 zł....

Przepyszna i do tego full wypas herbata :)
Zjedliśmy też ciacho za 3 zł i pieczone " cipsy " za 10 zł.Wypiłam również grzańca zbójnickiego o smaku aronii za 8 zł...ale to już nie ten sam smak co grzaniec patyński.
A co do kiermaszu ogółem to fajny klimat każdy może znaleźć coś dla siebie.











To jedzenie  to picie to choinki,miody,stroiki,pierniki itp ;) 

Fajne miejsce,fajny jarmark z klimatem :) Polecam :)

A jak wasze kiermasze  ? 

Byliście na jakimś ? 

Albo się wybieracie ?

Buziaki wysyłam !! ;-*;-*;-*;-*;-*

Kocham !! :*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz