poniedziałek, grudnia 04, 2017

Joanna Naturia Drobnoziarnisty peeling do ciała Aktywny Węgiel 100 g


Joanna Naturia Drobnoziarnisty peeling do ciała Aktywny Węgiel 100 g




Wygładzający peeling do ciała znakomicie złuszcza i reperuje naskórek, nadając skórze gładkość, aksamitny, zdrowy i zadbany wygląd.
Masa 100 g.





Hej Moje Słoneczka ! :* :*:*:*

Ostatnio zrobiłam kilka zakupów a dziś przyszedł czas na mała recenzję peelingu z węglem firmy Joanna.
Kupiłam go w Kauflandzie za 4,99 zł.
Także cena jak najbardziej na plus.




Peeling jest lekko wodnisty ,jak dla mnie ok bo łatwiej się go rozprowadza na skórze.
Peeling jest koloru czarnego bo jest z dodatkiem węgla.
Jesli chodzi o zapach jestem jak najbardziej na tak jest bardzo delikatny taki lekko kwiatowy.



Dobrze się rozprowadza po skórze oraz dobrze się spłukuje .
Peeling nie brudzi skóry ani wanny ( nie zostawia żadnego osadu ) 
Moja skóra po nim jest miła w dotyku.
Dobrze nawilża zmywając starą " skórę ".
Peeling używałam 2 x w tygodniu.
Osobiscie zakochałam się w nim i mam zamiar zakupić duże opakowanie.
Ja polecam :D 

     

Kilka słów o peelingu :

Joanna Naturia Drobnoziarnisty peeling do ciała Aktywny Węgiel 100 g - opis

Zabiegi peelingujące to sprawdzony sposób na świeży i zdrowy wygląd Twojej skóry. Peeling to nic innego jak usunięcie martwych komórek naskórka. Jest kilka sposobów na to, aby go się pozbyć. Możesz oczywiście niewielkim kosztem wykonać kosmetyk własnoręcznie, w domu, ale jednak gdy brakuje czasu i ochoty, to warto zaopatrzyć się w taki zakupiony w sklepie. 

Peeling Joanna Naturia Aktywny Węgiel do ciała delikatnie złuszcza martwy naskórek, pielęgnuje i poprawia koloryt skóry. Ekstra zapach sprawia, że masaż skóry staje się przyjemnością. Formuła produktu z pestkami z moreli, bez SLS i SLES, zawiera aktywny węgiel, który ma właściwości detoksykujące, dzięki którym skóra staje się oczyszczona i pełna zdrowego blasku. Dzięki nim skóra staje się gładka i pełna zdrowego blasku. Wystarczy już niewielka ilość produktu naniesiona na zwilżoną skórę, a Twoja skóra będzie gładka i oczyszczona. Peeling nanosić na skórę, masować kolistymi ruchami i spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 




A Wy znacie ten peeling ? Albo jakiś inny który ma węgiel ? 
Buziaki moje Słoneczka !! :*:*:*:* 

Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz