sobota, czerwca 08, 2024

Drogeria internetowa Joka Sklep / Recenzja / Reklama

 Drogeria internetowa Joka Sklep   / Recenzja / Reklama 



Hej Moje Myszki :)

Jak wiecie z mojego IG jakiś czas temu dostałam paczkę od drogerii JOKA SKLEP w ramach ambasadorki marki na miesiąc 

" MAJ " 

Od drogerii dostałam 3 produkty .

Szampon , wcierkę do skóry głowy oraz mydełko do brwi  . 

Zaczniemy od nowości kosmetycznych czyli od Szamponu i wcierki do włosów firmy VIANEK

Jak wiecie moje włosy niestety żyją własnym życiem , wypadają , są osłabione , biorę witaminy ale musze je też wzmacniać od  zewnątrz ;) Same opakowania już mi się podobają ;) A zawartość jest jeszcze lepsza :) Już Wam pisze ;)

VIANEK PREBIOTYCZNY PREBIOTYCZNA SZAMPON DO WŁOSÓW 300 ML OCZYSZCZAJĄC




Twoje włosy potrzebują delikatnej, ale skutecznej pielęgnacji? Odkryj Szampon Oczyszczający Prebiotyczny marki Vianek. To naturalna formuła, która delikatnie oczyszcza włosy, pozostawiając je odżywione, nawilżone i pełne blasku.

Najważniejsze cechy:

  • Delikatne oczyszczanie: Szampon zawiera delikatne środki myjące, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia z włosów i skóry głowy, jednocześnie nie naruszając naturalnej bariery ochronnej skóry.

  • Prebiotyczna formuła: Formuła szamponu zawiera prebiotyki, które wspierają naturalną florę bakteryjną skóry głowy, dbając o jej równowagę i zapewniając zdrowe środowisko do wzrostu zdrowych włosów.

  • Odżywienie i nawilżenie: Dzięki zawartości składników odżywczych szampon odżywia włosy od nasady aż po końce, zapewniając im intensywne nawilżenie i regenerację, oraz sprawiając, że stają się one miękkie, gładkie i pełne blasku.

  • Bezpieczeństwo dla skóry: Szampon jest wolny od parabenów, SLS, SLES i sztucznych barwników, co sprawia, że jest łagodny dla skóry i nie powoduje podrażnień czy alergii.

  • Naturalne składniki: Formuła szamponu oparta jest na naturalnych składnikach, takich jak ekstrakty roślinne i oleje naturalne, które działają łagodnie, ale skutecznie na włosy, chroniąc je przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

MOJA OPINIA :

Jest to szampon który znajduję się w ładnej butelce , z łatwym otwarciem , ma naturalny skład ,  jest bardzo wydajny . Szampon starczy spokojnie na 3 miesiące użytkowania . A myje włosy 3 razy w tygodniu. Szampon dobrze oczyszcza włosy oraz całą skórę głowy ,  jestem miło zaskoczona , że szampon dobrze oczyszcza nawet olejki z włosów - a ja " olejowanie " włosów robię obowiązkowo 2 razy w miesiącu . Ale teraz tak naprawdę zmywam po 1 myciu cały olej. Włosy zawsze myje 2 razy dla pewności. Zapach szamponu jest bardzo delikatny , i utrzymuje się na włosach . Ale jest to zapach delikatny i bardzo przyjemny . Włosy po ponad 3 tygodniach testowania zauważyłam ,że są mocniejsze , mniej wypadają , do tego są dobrze oczyszczone . Zauważyłam też , że łatwo się rozczesują włosy . A to też duży plus . 

VIANEK Prebiotyczna


 rozgrzewająca wcierka do skóry


głowy 


Rozgrzewająca wcierka do skóry głowy o działaniu rozgrzewającym. Pobudza włosy do wzrostu i wzmacnia mikrobiom skóry głowy, poprawiając jej kondycję. Systematycznie stosowana przyczynia się do zwiększenia gęstości włosów.


MOJA OPINIA : 

Fajna , lekka nie obciążająca włosy wcierka do włosów . Używam ją 3 razy w tygodniu , przeważnie na noc , rano myje włosy . Wcierka jest bardzo wydajna , nie klei włosów , nie powoduje łupieżu . Skóra głowy po nałożeniu serum i zrobieniu małego masażu głowy czuje lekkie . rozgrzewające mrowienie . Jest to dość ciekawy ale dla mnie przyjemny zabieg ( fajna opcja na zimę - można się rozgrzać ) . Po ponad 3 tygodniach , zauważyłam że zaczynają mi pomału pojawiać się małe nowe włoski . Co mnie osobiście bardzo cieszy , gdyż jak już pisałam moje włosy , żyją swoim życiem . 

Ostatni produkt jaki miałam okazje testować to dla mnie totalna nowość bo jest do mydełko do brwi, mam 34 lata a po raz pierwszy testowałam taki produkt .

Aby uzyskać najmodniejszy efekt wyczesanych do góry, szerokich brwi wystarczy nasze mydełko i sprzedawany w komplecie, wygodny aplikator!

  • Mydło jest transparentne, więc nadaje się do układania brwi w każdym odcieniu,
  • Dodatek ekstraktu z żeń-szenia spełnia dodatkową funkcję pielęgnującą - przy regularnym używaniu Twoje brwi staną się miękkie, a włoski będą zagęszczone
  • Aplikator z dwoma końcówkami pozwala szybko wystylizować brwi tak, jak tego pragniesz,
  • Efekt utrzymuje się przez cały dzień - bez poprawek,
  • Bezpieczna, sprawdzona formuła z niewielką ilością składników nadaje się także dla osób o wrażliwej skórze.

Pojemność: 10ml

MOJA OPNIA :

Jest to mały , okrągły produkt , który ma do zestawu dołączoną szczoteczkę , małą , czarną . Słoik jest mały , po otwarciu okazuje nam się różowe mydełko , gęste , bardzo wydaje . Nakładamy go na brwi i je pielęgnujemy , nadajemy kształt . Ciekawy produkt . Faktycznie brwi są ułożone , uczesane .Ładniej się prezentują :) Coś nowego , ale wiem , że ten produkt zostanie ze mną na stałe :) Cieszę się , że produkt nie uczula , nie podrażnia oraz nie powoduje swędzenia brwi. 

PODSUMOWANIE : 

Także jak widzicie wszystkie 3 produkty to była dla mnie nowość do testów . Wszystkie produkty mnie miło zaskoczyły . Będę wracać do nich ;)

Tu możecie zamówić produkty :




Oraz zapraszam Was na stronę drogerii  JOKA SKLEP 






Produkty dostałam w ramach testów . 

Zostałam ambasadorką marki MAJ 

REKLAMA

MATERIAŁ REKLAMOWY 






1 komentarz: