wtorek, maja 02, 2023

Dermena – wzmacnia włosy, skórę i paznokcie / RECENZJA / MATERIAŁ REKLAMOWY / REKLAMA / WSPÓŁPRACA BARTEROWA / #liczysiękażdywłos

 Dermena – wzmacnia włosy, skórę i paznokcie / #liczysiękażdywłos 






Witajcie Kochani Moi :)

Jakie plany na Majówkę ?

Ja dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją .
Jakiś czas temu odezwała się do mnie na IG firma DERMENA i zaproponowała możliwość przetestowania ich produktów. Bardzo mnie to ucieszyło gdyż , firmę znam ,ale jak do tej pory miałam okazje testować tylko wyłącznie szampon jakiś czas temu . Ogólnie jestem miło zaskoczona propozycją firmy i bardzo za nią dziękuje ( polecam się na przyszłość ) Dziś Wam napiszę kilka słów o tych produktach , które towarzyszą mi już prawie 3 tygodnie , a ja już widzę efekty ;) 

#WspółpracaBarterowa


Od firmy @dermena_polska dostałam piękna paczkę. Super #prezent ✂️



Miałam / mam okazje testować : 



Nasz peeling powstał z myślą o włosach osłabionych i nadmiernie wypadających. Jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry głowy, szczególnie nadmiernie obciążonej, przetłuszczającej się, skłonnej do łupieżu i łojotoku.

RECENZJA - Peeling który znajduję się w tubce , z małym szpiczastym otworem dzięki czemu łatwo się go krok po kroku aplikuje na skórę głowy . Peeling jest dość mocny , szybko działa , czuć jego działanie na głowie ( ja miałam jakby lekkie mrowienie skóry - ale to taki pozytywny efekt bo czułam że peeling działa ) Peeling jest dobry , dobrze oczyszcza skórę głowy. Łatwo się go spłukuję . Moje cebulki zaczęły działać i porost włosów zaczyna widać . 


Skuteczność peelingu dermena® została potwierdzona w badaniach dermatologicznych.

Peeling dermena® stosowany regularnie przez 4 tygodnie:

  • ogranicza przetłuszczanie się skóry głowy i włosów wg 100%*
  • wzmacnia skórę głowy wg 97%*
  • stymuluje i przyspiesza odrastanie włosów wg 93%*
  • zwiększa objętość włosów, unosi je u nasady wg 100%*
  • chroni skórę głowy przed powstawaniem podrażnień wg 97%*
  • Działanie:

    • oczyszcza skórę głowy
    • stymuluje i przyspiesza odrastanie włosów
    • zwiększa objętość włosów
    • ogranicza przetłuszczanie skóry głowy i włosów
    • chroni przed powstawaniem łupieżu
    • nawilża, odżywia i wzmacnia skórę głowy
    • odświeża skórę głowy i przygotowuje ją do dalszej pielęgnacji
    • nie przesusza skory głowy


Ten szampon powstał z myślą o włosach osłabionych, nadmiernie wypadających, narażonych na działanie czynników środowiskowych (np. zanieczyszczenie powietrza, spaliny, smog, kurz, dym papierosowy) i obciążonych codzienną stylizacją. Jest odpowiedni do każdego rodzaju włosów i skóry głowy.

RECENZJA - Od tego szamponu oczekiwałam dużo i dużo dostałam ! Szampon jest mega wydajny , dobrze się pieni , łatwo i bez problemu myje włosy. Dobrze je oczyszcza. Duży plus za to , że szampon nie uczula mnie , nie podrażnia skóry głowy i nie piecze mnie w oczy . Szampon fajnie pobudza moje włosy , moje cebulki. Włosy myje 2 - 3 razy w tygodniu więc już trochu tego szamponu w 3 tygodnie poznałam. Widzę , że zaczynają mi wychodzić małe włosy . Ogólnie stan moich włosów wizualnie się poprawił.  Włosy są mocniejsze , mniej wypadają . Stały się bardziej lśniące i gładsze w dotyku. 



Skuteczność szamponu dermena® została potwierdzona w badaniach dermatologicznych.

Szampon dermena® podczas regularnego stosowania przez okres 4 miesięcy:

  • hamuje nadmierne wypadanie włosów wg 80%*
  • stymuluje i przyspiesza odrastanie włosów wg 84%*
  • wzmacnia strukturę włosów, poprawiając ich gęstość i grubość wg 90%*
  • poprawia kondycję włosów, przywracając im blask i witalność wg 90%*
  • chroni skórę przed podrażnieniami wg 90%*


Nasza odżywka wzmacnia włosy, ułatwia rozczesywanie, odbudowuje strukturę keratynową włosów, spowalnia proces wypadania włosów, nadaje włosom gładkość i połysk, nie obciąża włosów. Skuteczność odżywki dermena" została potwierdzona w badaniach dermatologicznych. 

RECENZJA - Bardzo dobry produkt , który jest bardzo wydajny . Włosy po nim są mocniejsze , gładsze , mniej wypadają .Odżywka nie obciążą moich włosów , nie powoduje łupieżu czy też przetłuszczenia włosów. Dzięki odżywce , łatwiej mi jest włosy rozczesać po myciu . Jestem zadowolona z produktu .




Skuteczność odżywki dermena® została potwierdzona w badaniach dermatologicznych.

Regularne stosowanie odżywki dermena® przez okres 3 tygodni:

  • wyraźnie zwiększa połysk włosów u 85% badanych
  • wzmacnia włosy u 70% badanych
  • sprawia, że włosy są miękkie i przyjemne w dotyku u 95% badanych
  • włosy się nie elektryzują u 90% badanych

Maska stworzona do pielęgnacji suchych, zniszczonych i osłabionych włosów, działa wielopłaszczyznowo: regeneruje, wzmacnia i nawilża włosy, wyraźnie poprawiając ich wygląd i kondycję. Wygładza włosy oraz zapobiega ich puszeniu i elektryzowaniu się. Maska tworzy na włosach film ochronny, który chroni je przed wysuszeniem oraz uszkodzeniami termicznymi i mechanicznymi.

RECENZJA - Maska którą używałam po swojemu , czyli przed myciem włosów . Maskę nakładałam na włosy ( tak od połowy uszów ) na około 20 - 30 min . Potem myłam szamponem , odżywkę i znów maskę . Trochu taki efekt OMO . Maska jest biała , bardzo gęsta . Dość wydajna ! Fajnie się ją nakłada , trzyma i zmywa. Włosy są gładkie ,są nawilżone , nie są tłuste .

Skuteczność maski dermena® repair została potwierdzona w badaniach dermatologicznych.

Maska dermena® repair stosowana regularnie przez 3 tygodnie:

  • wzmacnia i regeneruje włosy, poprawiając ich kondycję wg 100%*
  • nawilża i wygładza włosy wg 100%*
  • zapobiega puszeniu, splątaniu i elektryzowaniu się włosów wg 100%*
  • dodaje włosom blasku wg 100%*
  • sprawia, że włosy są zdyscyplinowane i przyjemne w dotyku wg 100%*
  • nie obciąża włosów wg 100%*
  • tworzy film ochronny na włosach, który chroni je przed wysuszeniem oraz uszkodzeniami termicznymi i mechanicznymi wg 80%*

* % badanych, którzy potwierdzili działanie maski po 3 tygodniach regularnego stosowania.


Także tak się prezentują te produkty ! 

Jestem z nich bardzo zadowolona ! 

Wszystkie się u mnie sprawdziły ! Każdy ma to coś w sobie i każdy mi pomógł naprawić , odżywić włosy. 

Włosy zaczęły lekko odrastać , stały się mocniejsze i bardziej nawilżone ! 


A Wy znacie te produkty ?

Dziękuję firmie @dermena_polska za prezenty w ramach współpracy barterowej.

ZAPRASZAM NA STRONE FIRMY :


-------

#włosy #dbamyowlosy #dermenapolska #dermena #peelingtrychologiczny #maskarepair #szamponmicelarny #odżywka #odzywkadowlosow #wzmacniamywłosy #mocneigestewlosy #dbamosiebie #evipaveł #pavelevi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz