niedziela, marca 05, 2023

Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej / PREZENT / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA

 


                    


Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z cudownymi solami od 

Sól Bocheńska Kosmetyki na bazie soli Bocheńskiej

 

Firma jest mi bardzo dobrze znana od lat możecie przeczytać o produktach tej firmy u mnie na blogu. 
Cieszę się że firma zaufała nam po raz kolejny i że po raz kolejnym mam okazje testować ich produkty. 

Każda z nas dostała 3 sole a ja jeszcze 2 sobie wylicytowałam i dziś Wam napiszę kilka słów o tych solach. Muszę Wam przyznać , że sole były chyba najbardziej chodliwym towarem do licytacji , aż w pewnym momencie szły iskry wśród blogerek ! Ale dzięki temu było dużo kasy dla zwierząt ! 


Testowałam 2 duże sole które znajdują się w 1,4 kg opakowaniu jedna. Oby dwie są takie same czyli służą do relaksu tylko różnią się zapachem jedna sól ma zapach pomarańczowy a drugi to lemon czyli cytrynka. Niestety zaraz po spotkaniu złapała mnie choroba a że 21 miała m rocznicę ślubu musiałam wyleżeć i się wygrzać i z pomocą przyszła właśnie mi ta sól. Do ciepłej wody . na całą wannę wsypałam aż całą szklankę soli i się w niej wygrzałam. Użyłam zapachu pomarańczowego , dobrze mi ta  kąpiel zrobiła .Sól szybko i łatwo się rozpuszcza , nie brudzi wanny ( tzn zostawia trochu tłusty ślad ale zmywa się to w 5 minut po kąpieli ) . Skóra po kąpieli w soli jest gładka , nawilżona i pachnąca. W soli relax można naprawdę się zrelaksować i odpocząć .



Naturalna sól jodowo-bromowa wzbogacona olejkami eterycznym: eukaliptusowym, pomarańczowym lub lemongrasowym.

Kąpiele z użyciem BOCHNERIS RELAX, w zależności od wybranego wariantu: działają odprężająco i wyciszająco, uspokajając i łagodząc nadmierną nerwowość. W zależności od wybranego wariantu olejku eterycznego mogą także wpłynąć na nas pobudzająco, dodając energii i witalności. Kąpiel w soli jodowo-bromowej działa na skórę oczyszczająco i sprawia, że staje się ona świeża i gładka.

Naturalna sól połączona w połączeniu aromatem dodanych olejków stanowi  idealny kosmetyk do pielęgnacji całego ciała jak również samych stóp bądź dłoni.

BOCHNERIS RELAX to także doskonała regeneracja organizmu po wysiłku fizycznym.


Kolejną solą jaką testowałam to sól do kąpieli wiśniowa ! Kocham ją ! Sól to taki drobny piasek , który szybko się rozpuszcza , barwi wodę na taki różany kolor . Sól nie brudzi wanny ( tzn lekko ale dobrze się to zmywa z wanny ) Sól relaksuje , dobrze się w niej relaksuje , odpoczywa . 




Sól Floris kosmetyczno-kąpielowa stworzona w oparciu o sól bocheńską, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalna zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.

Sól Floris posiada wiele efektownych kompozycji kolorystyczno-zapachowych.

Produkt przebadany dermatologicznie. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.

Sposób użycia:

Zawartość 1/3 opakowania wsypać pod strumień bieżącej wody (ok 100 l), zamieszać do całkowitego rozpuszczenia. W zależności od indywidualnych upodobań dawkowanie na proporcjonalnie zmieniać. Zalecany czas kąpieli 15-20 minut w temperaturze 36-38 stopni Celsjusza.

Skład:

Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Collagen, Parfum, Aqua, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin  +/-[CI 14720, CI 16255, CI 19140, CI 42090, CI 47005].


Sól Kryształowa Limonka i Imbir


Testowałam też sól kryształową która jest nowością w sklepie, Moja sól była  o zapachu limonki i imbiru . Kryształki są zielone , duże ale ładnie się rozpuszczają w wodzie . Zapach jest dość intensywny , ale ładny . Dobrze się w niej relaksuje . Jest to totalnie nowość więc fajnie , że mam okazje ją testować !

Seria zainspirowana Naturą. Produkt kosmetyczny stworzony w oparciu o naturalną sól kamienną, zawierająca kompleks minerałów,  w tym mikroelementów oraz naturalne olejki eteryczne. Od lat sól stosowana była jako preparat wspomagający kondycję skóry i detoksykację organizmu.



Kąpiel w soli Kryształowej oczyszcza skórę i pozostawia ją wygładzoną i odświeżoną. Bogactwo zawartych w niej minerałów i zbalansowana kombinacja zapachowa limonki i imbiru pozwala zatopić zmysły i ciało w aromatycznej kąpieli, cytrus dodaje energii i pobudza siły witalne organizmu pozostawiając długotrwałe uczucie świeżości i wewnętrznej równowagi.

Sposób użycia: Pod strumień bieżącej wody wsypać około 1/5 opakowania soli (w zależności od indywidualnych upodobań, dozowanie można dowolnie zmieniać) wymieszać do całkowitego rozpuszczenia kryształków.

Składniki/Ingredients: Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Collagen, Parfum, Citrus Limon Peel Oil, Aqua, Limonene, CI 19140, CI 47005

Z dodatkiem naturalnych olejków eterycznych.


SPA SALT


Ostatnia sól jaką testowałam to sól do stóp. Po ciężkim dniu , super wymoczyć nogi w soli , zrelaksować , dać odpocząć nogą . Sól jaką testowałam to zapach lawendy ( uwielbiam tą sól już kilka razy o niej pisałam ) Sól dobrze się rozpuszcza w wodzie , dobrze regeneruje nasze stopy . Jestem zadowolona .

Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo-bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie.


Linia soli do pielęgnacji dłoni oraz stóp. Polecana na zmęczone i opuchnięte stopy. Wykazuje działanie dezynfekujące oraz relaksujące. Przeznaczenie: – dla osób narażonych na stałe obciążenie nóg, – dla osób z problemami krążenia krwi i zastojem limfy, – do zabiegów pedicure. Opis działania: – ekskluzywny zabieg pedicure, – preparat w połączeniu z ciepłą wodą daje efekt jacuzzi, – zmiękcza naskórek, modzele oraz nagniotki, – łagodzi, – działa przeciwbakteryjnie.

Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.

 INCI: Sodium Chloride, Aqua, Collagen, Parfum, Calcium Chloride, Magnesium Chloride, Magnesium Bromide, Sodium lodide, Potassium Chloride, Potassium lodide, +/-[CI 14720, CI 16255,     CI 19140, CI 42090, CI 47005].

PODSUMOWANIE : 

Jak widzicie  sole wszystkie są mega ! Wszystkie są naturalne , mają piękne zapachy , działają na naszą skórę . Jestem bardzo zadowolona z tych soli .

Polecam Wam z całego serca ! 

Zapraszam na stronę firmy SÓL BOCHEŃSKA 


A Wy lubicie sole do kąpieli ?

-------------------- 


/ PREZENT / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / RECENZJA 

2 komentarze: