sobota, marca 11, 2023

LaQ - kosmetyki naturalne i wegańskie / PREZENT / MATERIAŁ REKLAMOWY / RECENZJA / SPOTKANIE BLOGEREK

 LaQ - kosmetyki naturalne i wegańskie 

PREZENT / MATERIAŁ REKLAMOWY / RECENZJA /

 SPOTKANIE BLOGEREK 




Część Kochani Moi ;)

Dziś przychodzę do Was z ostatnim postem związanym ze spotkaniem blogerek :) Jak widać prezentów było bardzo dużo . Cieszę się , że to ogarnęłam bo jak wiecie mam teraz małego pieska w domu i cała moja uwaga skupia się na nim ;) Dlatego też post  będzie krótki bo wiecie jak jest ;) 



Dziękuje firmie LAQ za cudowne prezenty ! 

Firma jak wiecie jest mi bardzo dobrze znana i cieszę się , że mogłam przetestować inne kosmetyki :) 

Do testów dostałam :


1 )Serum kojąco regenerujące CBD KANNABIDIOL

Lekkie serum , bardzo wydajne . Serum jest z dodatkiem CBD które świetnie nawilżył moją skórę twarzy. Serum po kilku razach użycia , jest zauważalne . Skóra twarzy jest nawilżona , wygładzona i mam mniejsze problemy z " trądzikiem " 

2 ) Serum odżywczo - rewitalizujące VITAMIN BOMB

Serum które jest nr 1  u mnie ! Bardzo wydajne , bardzo mocno nawilżające . Pachnie mega , mocno owocowo. Szybko się wchłania i działa wygładzająco i odżywczo .

3 ) Serum redukujące niedoskonałości ACNE CONTROL

Fajna lekka konsystencja , trochu żelowa . Serum jest bezbarwne , świetnie pachnie , do tego mega wydaje . Już po pierwszym użyciu widać , że skóra jest napięta , zmarszczki lekko " znikają " . Fajne serum , bardzo je lubie ;) Nie uczula , nie podrażnia .

4 ) Mus do mycia i depilacji ciała KOTKA MAGNOLIA

Cudowny mus do mycia i do golenia . Mus ma postać takiej cudownej pianki / musu . Ma cudowny zapach magnolii ( bardzo , ale to bardzo piękny ten zapach i długo się utrzymuje na skórze ) Mus jest lekki , bardzo wydajny . Myje się nim świetnie , a jeszcze lepiej się sprawdza u mnie podczas golenia , szczególnie miejsc intymnych ! Mus świetnie się pieni , dobrze zmywa i świetnie goli. Nie podrażnia skóry , nie wysypuje i nie uczula .

5 ) Żel do mycia ciała i rąk - KRÓLICZKA KIWI I WINOGRONA

Cudowny żel , o bezbarwnej barwie , dość gęstej konsystencji . Żel pachnie mocno owocowo ale przewaga zdecydowanie kiwi pachnie . Żel jest wydajny , dobrze myje , zapach jest dość długo na naszej skórze . Żel ma naturalny skład. Żel nie uczula , nie podrażnia skóry . 

6 ) Peeling - KRÓLICZKA KIWI I WINOGRONA

Lekki fajny peeling , bardzo delikatny , który świetnie dba o naszą skórę . Skórą jest gładka , dobrze nawilżona . Peeling jest wydajny świetnie pachnie owocowym kiwi , dość mocnym kiwi . Peeling wygładza , dobrze radzi sobie też z małymi rozstępami czy też lekkim cellulitem. 

7 ) Nawilżające masło do ciała - KOTKA MAGNOLIA

Masło do ciała jest bardzo wydajne . Pięknie pachnie . Ładnie się utrzymuje zapach na skórze. Balsam / masło nie jest tłuste , dość szybko się wchłania w naszą skórę . Balsam wygładza nasze ciało , które zostaje gładkie , nawilżone . Masło do ciała nie uczula i nie podrażnia .


Małe Podsumowanie ! 


Jak widzicie wszystkie produkty się super u mnie sprawdziły . Jestem z nich zadowolona . Wszystkie kosmetyki są naturalne , bardzo wydajne , ładnie pachną . Żadne kosmetyki mnie  nie uczuliły oraz żadne nie wywołały uczulenia . Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków ;-)


Znacie kosmetyki firmy LAQ ?

DZIĘKUJE jeszcze raz za PREZENTY z okazji spotkania blogerek ! 

-----

REKLAMA 
SPOTKANIE BLOGEREK
PREZENT 
RECENZJA 


1 komentarz:

  1. One są naprawdę super!! Do tego świetnie wyglądają, mają ciekawe formuły. Idealne na prezent

    OdpowiedzUsuń