niedziela, listopada 20, 2022

Eludril, Care, Płyn do płukania jamy ustnej przeciw płytce nazębnej

 Eludril, Care, Płyn do płukania jamy ustnej przeciw płytce nazębnej


Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z płynem do płukania ust .

Płyn do płukania jamy ustnej polecił mi mój dentysta . Niestety od lat zmagam się z płytką nazębną i od lat testuje różne płyny i pasty  i w końcu znalazłam swój nr 1 ! Płyn kupiłam w aptece za 20 zł , ma kolor lekko czerwony , jest mocny ale idzie się przyzwyczaić . Trzeba mu dać duży plus za to że płyn nie ma w sobie alkoholu , więc jest bardzo delikatny dla zębów i dziąseł. Płyn może być używany nawet przez osoby co mają aparat także super . Muszę przyznać że płyn bardzo dobrze oczyszcza jamę ustną , mocno odświeża na długo . Jestem bardzo zadowolona. Płyn używałam 2 razy dziennie przez 30 sekund . Płyn spokojnie starczy na 1,5 miesiąca użytkowania :) 

Eludril CARE płyn do płukania jamy ustnej Anti-plaque pozwala zadbać o codzienną higienę jamy ustnej, docierając do miejsc trudno dostępnych dla szczoteczki do zębów i pomagając w zachowaniu zdrowych oraz gładkich dziąseł1.

 

Skuteczność potwierdzona badaniami klinicznymi2, brak zawartości alkoholu oraz przyjemny, miętowy smak, pozwalają na używanie płynu Eludril CARE każdej osobie pragnącej zadbać o całościową higienę jamy ustnej.

 

Płyn do płukania jamy ustnej Eludril CARE jest laureatem w plebiscycie Influencers TOP 2020.

A Wy znacie ten płyn ? A może używacie inne płyny ? 

Pozdrawiam ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz