niedziela, maja 01, 2022

Płyn do płukania jamy ustnej antybakteryjny

 Płyn do płukania jamy ustnej antybakteryjny


Hej Słoneczka :) 

Witam się z Wami W Majówkę :)

 Ja mam 2 cały dzień u mamy bo jej pomagam przed 3 Maja bo ,3 Maja mamy komunie mojego najmłodszego brata Wiktora :) 

Jakie plany Wy macie ? Majówka ? Komunie ? Wesela ? 

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją płynu który kupiłam jakiś czas temu w sklepie DEALZ na promocji za 5 zł .

Szczerze nigdzie nie mogę namierzyć informacji o nim na necie, więc post będzie szybki i krótki. A i tak ostatnio mam mało weny do pisania bloga Wole IG czy TT. I tam Was zapraszam bo tam jestem aktywna :) 

Płyn znajduję się w małej butelce o wielkości 200 ml ,butelka jest odkręcana . Płyn jest bezbarwny i bardzo śmierdzi oraz jest w ohydnym w smaku.  Usta i całą jamę ustną producent zaleca płukać 60 sekund ( ja po 40 sekundach wypluwam bo ohyda ) Trzeba przyznać że płyn dobrze oczyszcza i odświeża jamę ustną . Producent zaleca żeby po płukaniu ust nie pić nic ciemnego jak kawa czy herbata przez 60 min żeby unikać przebarwień . Ogólnie płyn dobrze oczyszcza, lekko wybiela zęby . Dla mnie ok , ale ten smak ...Okropny . Smakuje trochu jak " zapach dentysty " ciężko mi to opisać .

Czy go kupie ponownie ? Nie . 

A Wy używacie płynów do płukania ust ? 

Pozdrawiam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz