środa, września 22, 2021

Soraya, Healthy Body Diet, żel na rozstępy wygładzające na rozstępy ` Tiger Stripes `

 Soraya, Healthy Body Diet, żel na rozstępy wygładzające na rozstępy  Tiger Stripes 




Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś kilka słów o żelu na rozstępy.


Niestety czas leci..Leci szybko ... Ja się starzeje , latka moje lecą , już człowiek po 30 stce i co ...Zaczyna się mały cellulit czy też rozstępy tu i tam .I wiadomo że dieta i ćwiczenia to klucz do pięknego ciała, ale czasem też warto smarować sobie ciało różnymi żelami czy balsamami . W moje ręce jakiś czas temu wpadł żel od firmy Soraya . Kupiłam go w Rossmanie za około 9 zł na promocji .Żel jest bezbarwny i posiada małe niebieskie drobinki , które są lekko wyczuwalne podczas smarowania ciała . Żel jest fajny , bardzo lekki , dobrze się wchłania i nie zostawia tłustych plam na ciele. Czy robi coś z rozstępami ? Powiem tak są mniej widoczne , bardziej takie " wybielone " . Zauważyłam że skóra po miesiącu użytkowania ( rano i wieczorem ) bo na tyle mi starczył żel jest dość miękka w dotyku ( taka miła ) jest zadbana i lekko napięta . Ogólnie jestem zadowolona . Myślę że będę go kupować szczególnie na okres zimy żeby mieć jakaś ładną skórę na lato ;) 



Znacie takie kosmetyki ? Kupujecie / testujecie ? Jakie są wasze opinie na ten temat ? 


Chcesz pożegnać swoje „tygryski”?

Wygładzający żel to wyjątkowa, lekka formuła polecana do pielęgnacji skóry ciała z problemem rozstępów.

Żel zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia, tonizacji i odświeżenia skóry, a zawarte w nim miękkie perełki z wosku jojoba dają efekt delikatnego masażu podczas aplikacji, uelastyczniając i natłuszczając skórę.

Pobudzający zapach dodaje energii do działania.

Produkt wegański.

Potwierdzone efekty 4-tygodniowej kuracji:

• Poprawa elastyczności skóry

• Wygładzenie naskórka

• Zmniejszenie widoczności rozstępów

POJEMNOŚĆ:150ml.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz