piątek, stycznia 15, 2021

Joanna, Ultra Color System, szampon różowy w saszetkach

 

Joanna, Ultra Color System, szampon różowy w saszetkach





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Jak widać mało postów w tym miesiącu no ale jak już kiedyś pisałam brak czasu na wszystko.
Dziś Wam napisze kilka słów o różowym szamponie :)


Jakiś czas temu w Rossmanie zakupiłam 2 saszetki różowego szamponu firmy Joanny, miał być dla koleżanki ale wyszło że jedna saszetka została ze mną a jedna z koleżanką :) Ja mam kolor a w sumie to miałam ciemny blond z odrostami moimi brązowymi i byłam ciekawa czy będzie jakiś efekt różu ;) Szampon nałożyłam po wcześniejszym umyciu włosów szamponem zwykłym. Potem nałożyłam różowy szampon, wmasowałam w włosy o zostawiłam na około 5 min. Po tym czasie spłukałam włosy czystą wodą do efektu czystej wody i wysuszyłam włosy. Powiem tak te moje blond ciemne włosy, rozjaśnione do słońca ... Nabrały jakby koloru jaśniejszego do słońca były lekko różowe takie ciekawe kolory na włosach były .Szybko się zmył ten kolor, bo po 2 myciach nie ma już efektu ale w sumie to jest szampon dla blondynek który ma działać na żółte pasma...Więc myślę że mogę blondynką go polecić :) Ja kupiłam 1 saszetkę za 0,99 zł . Myślę że to dobrze wydane pieniądze :) Można kupić szampon większej butelce niż jedno razowa saszetką :) 


Szampon zawiera składniki działające ochronnie i pielęgnujące na włosy. Formuła produktu została wzbogacona o wyselekcjonowane barwniki, dzięki którym już po pierwszym zastosowaniu włosy zyskują blask i wymarzony różowy odcień.
Szampon przeznaczony jest do włosów blond, a także siwych – doskonale ożywia ich połysk i przywraca naturalne piękno.

Wyjątkowa skuteczność:

neutralizuje żółtawe refleksy na włosach
nadaje beżowy odcień z różową poświatą
przywraca włosom blask i piękny wygląd. 

A Wy lubicie zabawę włosami ? Co myślicie o takich kosmetykach do włosów ? 
A Wy lubicie takie szampony ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz