wtorek, kwietnia 02, 2024

Prouvé / Spotkanie Blogerek / Reklama

 Prouvé Perfumy z oryginalnych francuskich olejków zapachowych, kosmetyki do wnętrz i środki czystości.





Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kolejna firmą ty razem z firmą PROUVE .

Każda nas dostała po kilka produktów , nie które się różniły dlatego zachęcam do obserwowania dziewczyn co były na spotkaniu ! Bo możecie się dowiedzieć o innych cudownych produktach :)


W mojej paczce było 

* 2 próbki perfumów 

* Krem do rąk 

* Naturalny olejek eteryczny o zapachu pomarańczowym 

* Zapachy do odkurzacza






Jedna paczka była więcej i znów wylicytowałam ją na pół z inną blogerką .Brałam bardzo liczy udział w licytacjach , żeby uzbierać jak najwięcej pieniędzy na karmę dla kotów z fundacji .  I z tej licytacji doszło do testów 2 próbki perfum i płyn do prania odzieży sportowej . Fajne takie licytacje bo można dużo kasy uzbierać dla fundacji a więcej też mieć ciekawych produktów do licytacji ;)

Jak wiecie z mojego IG dość dużo mówiłam o tych produktach więc dziś kilka słów o firmie i ich produktach .

Krem do rąk jest mały , poręczny ( noszę go w torebce ) przepięknie pachnie , jest wydajny . Dobrze nawilża dłonie , szybko się wchłania . Na dłoniach jest dość długo . Zapach obłędny , fajnie się utrzymuję na dłoniach długo .

Naturalny olejek o zapachu pomarańczowym , używałam do kąpieli kilka kropel ale też do prania , dodawałam go do ostatniego płukania . Zapach unosił się dość długo w łazience , oraz utrzymuję się na ciuchach  Trzeba pamiętać ,że taki olejek zawsze trzeba rozdrobić z wodą ! To bardzo ważne .

Zapachy do odkurzacza są dwa. Wyciągamy jeden , wyciągamy z foli i wkładamy do odkurzacza . Po 3 minutach jak chodzi odkurzacz , to zaczyna wychodzi lekki zapach , który się unosi w całym domku . Nie zatyka to odkurzacza , nie pali ani nic w tym stylu. 

Próbki dwie perfumów , nosze ze sobą też w torebce , są małe , ale bardzo wydaje . Wystarczy kilka psik psik i zapach się utrzymuje cały dzień na skórze a nawet do 3 dni na ubraniu ! Co bardzo mi się podoba ! Muszę koniecznie kupić cały taki perfum , bo zapachy są super ! 

Dodatkowo wylicytowałam płyn do prania odzieży sportowej . Płyn jest gęsty , wystarczy naprawdę nie wiele , żeby wyprać . Zapach jest naturalny ,ładnie się utrzymuje na ciuchach. Warto dodać ,że ciuchy są dobrze dobrane , czyste , mają ładne kolory ,zapach się utrzymuje długo

I 2 inne próbki perfum które też super czuć i łanie pachną , trwałość na wysokim poziomie . 


Jestem zachwycona tymi produktami ! 

Z firmą się spotkałam po raz 1 i jestem miło zaskoczona ! Będę wracać do nich i kupować produkty ;) Bo naprawdę jakoś jest wysoka :)


Zapraszam Was na stronę firmy :

https://www.prouve.com/


================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 


Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy


REKLAMA 


MATERIAŁ REKLAMOWY 


SPOTKANIE BLOGEREK 


1 komentarz: