środa, kwietnia 03, 2024

Kosmetyki naturalne z Afryki - sklep DUAFE / Spotkanie Blogerek / Reklama

 

Kosmetyki naturalne z Afryki - sklep DUAFE












Hej Moje Myszki ;) 
O firmie DUAFE kilka razy bo firma nas wspierała już kilka razy na poprzednich spotkaniach blogerek.
Tym razem każda z nas dostała po dwa słoiczki masła shea o różnych zapachach . Były też 2 duże słoiki do licytacji i wpadło jedno w moje ręce a drugie wylicytowała inna blogerka . Więc w sumie mam 3 i każdy o innym zapachu. Jedno masło podarowałam mojej przyjaciółce Kasi która ma bardzo suchą skórę i była miło zaskoczona działaniem ! 


Zapachy jakie miałam to :

Organiczne Masło Shea z olejkiem z czerwone pomarańczy, wybrane i sprowadzane osobiście z wioskowej manufaktury położonej na nieskażonej przemysłem sawannie.

Organiczne Masło Shea z olejkiem z trawy cytrynowej, wybrane i sprowadzane osobiście z wioskowej manufaktury położonej na nieskażonej przemysłem sawannie.

Masło żółte - Jest to masło z dodatkiem wyciągu z korzenia Cochlospermum angolensis, który w medycynie tradycyjnej jest używany przy oczyszczaniu organizmu w różnych stanach niewydolności. Sam wyciąg z korzenia stosowany jest również przy problemach z wątrobą oraz, lokalnie, w leczeniu objawów malarii, dlatego też żółte masło shea częściej niż białe, jest stosowane również w lokalnej kuchni


Ja te masła znam , więc się cieszę , że znów mam okazje je testować ! Mój zapach to zdecydowanie zapach o czerwonej pomarańczy ! Każde masło jest gęste , ale łatwo się je wyciąga , łatwo się rozprowadzą po skórze , jest trochu tłuste jak to masło ale szybko się wchłania w skórę , dobrze ja nawilża . Lubię go użyć szczególnie po kąpieli. Bo skóra jest mocno wtedy nawilżona , wygładzona , pachnąca , Masło jest w szklanym słoiczku ( potem je wykorzystam do zrobienia domowych świeczek ) Więc ekologicznie ! Lubię dawać drugie życie produktom . 



Kochani zapraszam na stronę firmy ! Warto zajrzeć i kupić tym bardziej gdzie firma wspiera lokalne kobiety pracujące w Afryce , A trzeba o tym głośno mówić i wspierać te kobiety ! Także wspierajmy Polskie firmy i Afrykańskie kobiety! Więcej o tym możecie poczytać tu :

https://duafe.eu/nasze-tajemnice/  bo warto dowiedzieć się więcej ! 
To bardzo ważny temat ! 

LINKI DO FIRMY :


DZIĘUJEMY !

=================================================

POST POWSTAŁ W RAMACH PREZENTU KTÓREGO DOSTAŁYŚMY  NA SPOTKANIE BLOGEREK / REKLAMA 

Spotkanie Blogerek,blogerki,luty 2024,Reklama,materiał reklamowy

REKLAMA 

MATERIAŁ REKLAMOWY 

SPOTKANIE BLOGEREK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz