czwartek, grudnia 01, 2022

GARNIER OLIA farba do włosów 6.60 intensywna czerwień .

 GARNIER OLIA

farba do włosów 6.60 intensywna czerwień


                 


Hej Moje Myszki ;)

Jakiś czas temu wróciłam do mojego ulubionego czerwonego koloru i dostałam multum wiadomości co to za farba . To dziś Wam napisze dosłownie kilka słów .

Farba GARNER OLIA 6.60 od lat używam. Czasem kolor rudy , ale jednak kolor czerwony nr 1 ! Mam czasem tak że przez pół roku nie farbuje włosów ale jak już wracam do farby to tylko do Garniera .  Farma jest wydajna ( ale na moja długość - linia biustonosza używam 2 opakowania ) Farba nie śmierdzi , nie uczula podczas farbowania , nie powoduje zaczerwienienia oraz swędzenia skóry głowy. Farba mocno farbuje włosy  , nadaje im mocnego pigmentu . Włosy są zdrowe , mają piękny lśniący blask. Osobiście bardzo poleca tą farbę . Plus za to że farbę łatwo zmyć z głowy czy czoła jak się ubrudzimy podczas farbowania . 


My w Garnier wiemy, że olejki kwiatowe mogą nie tylko pielęgnować włosy. Gdy są skoncentrowane w sercu formuły, mogą optymalizować ekspresję koloru i będą stanowić nowy sposób na kolor!

Maksymalnie nasycony kolor
Bogaty, żywy, długotrwały kolor

Widoczna poprawa jakości włosów
Przeciw szorstkości
Przeciw matowości
35% bardziej miękkie**, 17% bardziej lśniące**

Niezwykle zmysłowa aplikacja
Optymalny komfort skóry głowy
Niespływający z włosów aksamitny krem
Delikatny kwiatowy zapach

Grupa III - koloryzacja trwała
Czas trzymania - 30 minut

* W kremie koloryzującym.
** Test instrumentalny.

A Wy czym farbujecie włosy ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz