wtorek, listopada 01, 2022

Pirolam szampon

 Pirolam szampon


Hej Moje Myszki ;-)

Dziś przychodzę do Was z małym postem szamponu. 

Jakoś ostatnio nie mam weny na bloga , pisanie . 

Aktywniejsza jestem na IG i TT to tam Was zapraszam. 

Mój mąż ma bardzo wrażliwą skórę głowy , często zdarza mu się łupież . Więc postanowiłam kupić w aptece szampon . Za produkt zapłaciłam około 22 zł.  

Szampon jest malutki , ale bardzo wydajny . Podczas mycia wydziela się wielka piana  którą zostawiamy na głowie / włosach około 3 - 5 minut a następnie spłukujemy i powtarzamy czynność. Powiem Wam że po miesiącu użytkowania byliśmy bardzo miło zaskoczeni . Mój mąż ma krótkie włosy prawie jest łysy  i szampon nam starczył spokojnie na 3 miesiące ( mył 2 razy w tygodniu jak zaleca producent powtarzał czynność ) I dzięki temu łatwo było nam obserwować efekt działania szamponu . A więc skora przestała się przesuszać , zniknął łupież . Włosy stały się bardziej zadbane , gładkie . Ogólnie odżyły one i odżyła skóra . Musze powiedzieć że teraz mąż myje włosy raz w tygodniu bo nie ma potrzeby myć więcej . Jestem zadowolona że on jest zadowolony . Polecam każdemu ten szampon , szczególnie osobą które mają problemy skórne . 

Pirolam szampon to specjalistyczny kosmetyk apteczny zawierający cyklopiroksolaminę - substancję o udokumentowanym działaniu przeciwłupieżowym.Pirolam szampon, jak wynika z badań dermatologicznych, szybko i skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu. Posiada optymalne własności myjące i pielęgnujące oraz starannie dobrane pH do potrzeb włosów i skóry głowy. Dodatkowo zawiera w swoim składzie substancje odżywcze i pielęgnujące takie jak: proteiny pszenicy, kompleks witamin A+E, glicerynę, polyqaternium-7 oraz Lamesoft PO 65, które poprawiają kondycję włosów i skóry głowy.


 gliceryna uelastycznia i nawilża włosy oraz skórę głowy

⇒ proteiny pszenicy odżywiają włosy i nadają im połysk

 polyquaternium 7 w widoczny sposób poprawia kondycję włosów i ułatwia ich rozczesywanie

 kompleks witamin A i E sprawia, że włosy stają się elastyczne i jedwabiste

 Lamesoft® PO 65 gwarantuje poprawę wilgotności skóry głowy, wygładza ją i uelastycznia, jednocześnie dostarczając skórze głowy nawilżających lipidów, ułatwia jej regenerację


A Wy znacie ten szampon ? 

Pozdrawiam ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz