poniedziałek, listopada 07, 2022

Bowi - Kosmetyczki / Recenzja / Współpraca / REKLAMA / PREZENT

 

Bowi - Kosmetyczki / Recenzja / Współpraca 

REKLAMA 



Hej dziewczyny kochane. 

My kobiety i nasze kosmetyki walające się po całym domu , znane prawda ? 
Niestety ja jestem z tych co kochają kosmetyki każde ale nigdy nie mam gdzie ich trzymać. Jakiś czas temu przyszła do mnie przesyła w ramach kontynuacji współpracy z firmą BOWI



 

Tym razem mam okazję testować aż 2 piękne kosmetyczki do przechowywania produktów / kosmetyków . Jedna kosmetyczna jest mała a druga duża . Dwie są szare w efekcie 3D , mają zamki ,są wykonane z porządnego materiały ,dość masywne . Muszę Wam powiedzieć że mam torbę od tej firmy już pół roku ,często z niej korzystam i jestem mega zachwycona jakością ,więc wiem że kosmetyczki będą u mnie przez długi czas gościć . Szybko znalazły zastosowanie i są w łazience pod ręką ,mam w nich najpotrzebniejsze rzeczy . Ale będę je brać ze sobą na wakacje ,ferie bo idealnie pasują do moje torby. 
( Tu możecie przeczytać recenzje --- TORBA SPORTOWA ) Także ja polecam bo znam te materiały i wiem że naprawdę są super produkty . Także  z całego  serca polecam  produkty firmy bo wiem że warto kupić .Tym bardziej gdzie ceny nie są jakieś wysokie a jakość bardzo wysoka .Lepiej kupić jedna rzecz lepsza i cieszyć się nią latami  niż kilka gorszych które się szybko posypują .  Tym bardziej gdzie produkty firmy  można prać ,więc jak nam się pobrudzą kosmetyczki od szminek czy też fluidów ,może spokojnie wyprać i cieszyć się czystą ,świeża kosmetyczka .



 
Cena małe to koszt 24.99  zł a dużej to 29.99 zł . Uważam to za fajne ceny ,bo jakoś naprawdę wysoka. Wiem że często pisze o tej jakości ale już mam tyle lat że są dla mnie rzeczy ważne i ważniejsze a jednak na pierwszy miejscu jakość musi być .Także polecam ! 
 

Kilka słów o kosmetyczkach : 
 

 
Lekka kosmetyczka damska wykonana z dzianiny 3D. 
Elegancki materiał i ciemnografitowa podszewka. Zapinana na suwak.
 
 Wymiar kosmetyczki damskiej małej: szerokość 23 cm, wysokość 12 cm
Wzór kosmetyczki damskiej małej BOWI: kropki
Kolorystyka kosmetyczki: czarny, biały, szary, grafitowy
Kosmetyczkę można prać w pralce w temp. 40-50°C 
Elegancka, ciemnografitowa podszewka
Certyfikat Oeko-Tex standard 100
Produkt polski
  
 
Przeznaczenie: kosmetyczka damska z materiału, lekka kosmetyczka damska, kosmetyczka damska mała, kosmetyczka damska podróżna, kosmetyczka podróżna mała, elegancki piórnik do szkoły, kosmetyczka damska, piórnik do szkoły, mała kosmetyczka, mała kosmetyczka damska, szara kosmetyczka damska mała

 

 
Lekka kosmetyczka damska podróżna wykonana z dzianiny 3D. 
Elegancki materiał i ciemnografitowa podszewka. Zapinana na suwak.
 
 Wymiar kosmetyczki damskiej dużej: szerokość 28 cm, wysokość 16 cm
Materiał: dzianina, splot oczka  
W środku kosmetyczki 2 dodatkowe boczne kieszonki
Wzór kosmetyczki damskiej małej BOWI: kropki
Kolorystyka kosmetyczki: czarny, biały, szary, grafitowy
Kosmetyczkę można prać w pralce w temp. 40-50°C 
Elegancka, ciemnografitowa podszewka
Certyfikat Oeko-Tex standard 100
Produkt polski
  
 
Przeznaczenie: kosmetyczka damska z materiału, lekka kosmetyczka damska podróżna, kosmetyczka damska duża, kosmetyczka damska podróżna, kosmetyczka podróżna duża, elegancki piórnik do szkoły, kosmetyczka damska, piórnik do szkoły, kosmetyczka do torby, lekka kosmetyczka do torby
 
Jak widzicie jedna kosmetyczka a jak dużo zastosowań . 

A Wy lubicie kosmetyczki ? używacie ? 

Dziękuje firmie za zaufanie i za możliwość testów kolejnych produktów firmy


Was Kochani zapraszam na stronę firmy :






-----------------------

Bowi , Współpraca , Reklama , Barter , Współpraca blogowa , współpraca barter , kosmetyczka 

1 komentarz:

  1. fajne te kosmetyczki, w sam raz na wyjazdy i wszytsko jest w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń