czwartek, lipca 08, 2021

Tutti Frutti peeling do ciała wiśnia i porzeczka 100 ml


                         Tutti Frutti peeling do ciała                 wiśnia i porzeczka 100 ml




Hej Moje Myszki ;-) \
Mamy Lipiec ... Ale ten czas leci ... Macie jakieś pomysły wakacyjne ?

Dziś Wam napiszę kilka słów o jednym z moich ulubionych peelingów . 

Peeling kupiłam kilka  miesięcy temu , w Rossmanie na mega promocji bo zapłaciłam za niego jakieś 2,50 zl także super cena . Do tego peeling jest wydajny, mi takie opakowanie 100 ml starczyło spokojnie na 6 użyć na całe ciało. Więc super . Idealny jest na małe wakacje. Zapach jest mega ! Pachnie taką świeżą wiśnią z nutą aromatycznej porzeczki .  Jestem zachwycona . Ja peeling używałam tak co 3 dzień wieczorem . Skóra po nim jest mega gładka, jest lekko napięta,dobrze " odżywiona " taka " nowa " że tak to powiem . Fajne jest to że peeling nie uczula,nie podrażnia. Jestem mega zadowolona :-)




Euro-japo, czyli błogość od wschodu do zachodu.

Rozanielenie, które nadciąga drobnymi krokami gejszy z Jokochamy, przyjemność rozciągnięta jak droga relacji Rzym-Krym, do tego upojne obchody japońskiego święta Hanami, podczas których aż chciałoby się zatańczyć naszego oberka. Oto europejsko-orientalne pomieszanie wiśniowo-porzeczkowych wrażeń.

Peeling Wiśnią i Porzeczką to oczyszczenie z odmłodzeniem. Witaminy A, E,F, naturalne drobinki peelingujące… gdyby Twoja skóra mogła mówić, prosiłaby tylko o to!


A Wy jakich peeelingów używacie ?

1 komentarz: