czwartek, lipca 15, 2021

Lirene - ANTYCELLULITOWE AMPUŁKI - Kuracja modelująco-wygładzająca - ZESTAW 5 AMPUŁEK

 

Lirene - ANTYCELLULITOWE AMPUŁKI - Kuracja modelująco-wygładzająca - ZESTAW 5 AMPUŁEK






Hej Moje Myszki ;) 

Jakiś czas temu w Rossmanie była mega promocja na kosmetyki . Udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy w tym te ampułki. Cena początkowa była 22 zł a ja kupiłam je za 6,99 zł . Więc super , żal nie kupić i nie wytestować . Oczywiście wiadomo że takie kapsułki nie zrobią nam wow i cellulit nam nie zniknie , bo do tego są potrzebne ćwiczenia i dieta . Więc czemu je kupiłam ? Po pierwsze skusiła mnie cena . 5 dni z rzędu jak zaleca producent używałam codziennie wieczorem . Skóra po tych pięciu dniach była dość mocno nawilżona , zregenerowana oraz napięta . Cellulit tak został ( no niestety lata lecą więc mam skutki uboczne starzenia ) ale akceptuję się taką jaką jestem więc na siłę nie walczę z tym. Czy bym kupiła te ampułki w normalniej cenie ? Chyba nie .. Bo nawilżenie czy wygładzenie mogę osiągnąć zwykłym balsamem. Dla mnie słaby produkt. Bez promocji na pewno go nie kupie . 



Kuracja Modelująco-wygładzająca marki Lirene. Składa się ona z 5 sztuk plastikowych ampułek, każda o pojemności 7 ml. Odpowiednio stosowane stanowią kompleksową terapię aktywnie zwalczającą cellulit, widocznie wysmuklającą sylwetkę, a także poprawiającą mikrokrążenie i przyspieszającą spalanie podskórnej tkanki tłuszczowej. Skoncentrowana formuła ampułek składa się z silnie działających naturalnych kompleksów roślinnych takich jak: skrzyp polny, bluszcz, ruszczyk kolczasty, kofeina, escyna i l-karnityna. Po zastosowaniu skóra staje się przyjemnie wygładzona, bardziej ujędrniona i elastyczna, a także jest ona mniej wiotka i widocznie smuklejsza. 

Kuracja modelująca.
Składa się z 5 ampułek.
Wygładza, wysmukla i nawilża.
Aktywnie wspomaga spalanie tłuszczu.

SPOSÓB UŻYCIA:

Przekręcić główkę ampułki w celu jej otwarcia.
Aplikować produkt natychmiast po otwarciu.
Zawartość energicznie wmasować w miejsca objęte cellulitem (uda, brzuch, pośladki) aż do całkowitego wchłonięcia produktu.
Stosować codziennie przez 5 kolejnych dni (1 ampułka na 1 dzień).

Znacie ?? Lubicie ? Jak radzicie sobie z cellulitem ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz