piątek, czerwca 25, 2021

WELLNESS & BEAUTY The Beauty of Lomi Lomi / WELLNESS & BEAUTY The Secret of Oriental

 

WELLNESS & BEAUTY The Beauty of Lomi Lomi  

 WELLNESS & BEAUTY The Secret of Oriental







Hej Moje Myszki :)


Dziś Wam napisze kilka słów o produkcie który kupiłam na mega promocji jakiś czas temu w Rossmanie.


Standardowa cena to koszt 15,45 a ja za jedne zapłaciłam 4,59 zł .Są to balsamy do ciała z dodatkami olejków . Ja mam wersję żółtą i zielona . Myślę że poza zapachem nie różnią się niczym innym . Oby dwa balsamy mają super lekką konsystencję , wystarczy odrobina żeby wy kremować całe ciało gdyż balsam jest mega wydajny . Zapach jest też super, bardzo delikatny ,  świeży . Super że balsam do ciała długo się utrzymuje na skórze . Skóra po balsamach jest mega gładka , pachnąca i dobrze nawilżona . Ja się zakochałam w tych produktach . Myślę że są warte swoich cen . Także polecam z czystym sumieniem, tym bardziej gdzie skład mega jest .


Radość życia i lekkość - to balsam do ciała inspirowany hawajskim rytuałem pielęgnacji Lomi Lomi. Masaż o tej samej nazwie pomaga w pozbyciu się napięcia i ma za zadanie zharmonizować ciało, duszę i zmysły. Słoneczno-kwiatowy zapach pozwala zapomnieć o codzienności. Lekki balsam zawierający olej z pestek brzoskwini oraz wyciąg z orchidei szybko się wchłania, długotrwale pielęgnuje Twoją skórę i dostarcza jej odpowiedniego nawilżenia. Dla uczucia gładkiej i elastycznej skóry.

Tajemniczy świat orientu od dawna fascynuje nas swoimi rytuałami piękności. Dzięki naszemu balsamowi do ciała zamienisz własną łazienkę w luksusowy pałac i dasz się oczarować eleganckimi, ciepłymi nutami zapachowymi.

Łagodny balsam do ciała zawierający olej sezamowy i kaszmir szybko się wchłania, długotrwale pielęgnuje Twoją skórę i dostarcza jej odpowiedniego nawilżenia. Dla uczucia gładkiej i elastycznej skóry.


Znacie ? 

1 komentarz: