wtorek, czerwca 08, 2021

Hair Balance by ONLYBIO olejek zabezpieczający końcówki 80ml

 

Hair Balance by ONLYBIO olejek zabezpieczający końcówki 


Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś Wam napiszę kilka słów o olejku który zabezpiecza nasze końcówki.
Producent poleca używać go za każdym razem po myciu na wilgotne włosy, ale ja używam go codziennie od 3 miesięcy i mam jeszcze trochu olejku. Wiec na pewno olejek jest mega WYDAJNY . Cena olejku to koszt 22 zł na promocji można go kupić za 16 zł. Olejek pięknie pachnie ,jest wydajny jak już pisałam. Do tego dobrze nawilża nasze końcówki, dobrze je zabezpiecza przez rozdwajaniem . Zauważyłam że końcówki po tym olejku są dużo zdrowsze, są mega zadbane , mniej się rozdwajają , wyglądają na takie " żywe " . Jestem bardzo zadowolona z tego olejku . Polecam go w 100 % :) 





















Olejek do włosów zabezpieczający końcówki to na nasze rozwiązanie dla łamiących i kruszących się włosów. Kiedy stosować olejek? Zawsze po umyciu włosów na wilgotne kocówki. Co zabezpiecza? Olejek z czarnuszki wzmacnia włosy zapobiegając ich łamaniu, olejek z awokado uwalnia ich blask i dodaje miękkości, a olejek ze słodkich migdałów dogłębnie je nawilża i odżywia. Jak pachnie? Zniewalający zapach maliny i różowego pieprzu zadba o Twój znakomity nastrój!

Także dziś skończyłam Wam opisywać wszystkie 9 produktów firmy ONLYBIO jak wiecie z 2 produktów nie byłam zadowolona reszta dla mnie nr 1 . Ogólnie fajne produkty będę do nich wracać .

A jakie jest Wasze zdanie o nich ?

Pozdrawiam gorąco ! :) Buziaki !!! 

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię różnego typu sera na końcówki. Moje właśnie mi się skończyło i to z onlybio jest następne w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń