środa, marca 31, 2021

BIELENDA JAPAN PEEL-OFF MASK MASECZKA PEEL-OFF NAWILŻA I WYGŁADZA 30G

 

BIELENDA JAPAN PEEL-OFF MASK MASECZKA PEEL-OFF NAWILŻA I WYGŁADZA 




Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją  :) 

Maseczkę kupiłam w drogerii Natura na mega promocji za 4.99 zł - normalna cena to 11.99 zł .Taka promocja wynikała z daty ważności . Ważna jest do końca Maja także spoko. Ja taką tubkę miałam na 4 razy więc super. Maskę nakładamy na twarz i zostawiamy do całkowitego wyschnięcia potem ściągamy jednym ruchem . Bo jest to maseczka która wysycha na twarzy i możemy ją jednym ruchem ściągnąć. Moja maseczka miała kolor niebieski . Pachniała ładnie, łatwo i dobrze się ją rozprowadzało na twarzy.
Cera po maseczce jest nawilżona , oczyszczona i ładnie się prezentuję :) Jestem zadowolona :) 
Będę chciała jeszcze inne kolory wypróbować ;) 



Znacie tą maseczkę ? Używacie maseczki ? Jakie są wasze ulubione ? 

1 komentarz: