sobota, marca 20, 2021

Barwa Siarkowa 100 g kostka myjąca

 

                      Barwa Siarkowa 100 g

                                            kostka myjąca




Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś Wam napiszę kilka słów o mydle siarkowym. 
Mydełko kupiłam w drogerii Lobo za 9,99 zł. Wzięłam firmy Barwa gdyż tylko takie mydło było dostępne. Mydełko ma kolor pomarańczowy i bardzo mocno śmierci siarką . Ja kupiłam go dla mojego męża do mycia twarzy. Mydło siarkowe dobrze oczyszcza twarz , dobrze nawilża i dobrze dba o wygląd skóry. Przy takim mydle trzeba szczególnie uważać na oczy bo jak się dostanie mydło, do oczów to masakra. Bardzo mocno szczypie w oczy, do tego stopnia że oczy są mega czerwone.  Ogólnie mydło jest ok ,dobrze myje i pielęgnuje skórę twarzy. 


OPIS PRODUKTU

Siarkowa Moc - mydło specjalne siarkowe antybakteryjne

Przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji cery tłustej z tendencją do wyprysków i łojotoku. Polecane szczególnie w wieku dojrzewania do pielęgnacji skóry twarzy, pleców, ramion i dekoltu. Dzięki specjalnym właściwościom siarki mydło ma działanie antybakteryjne i przeciwłojotokowe. Nie podrażnia, nie uczula. Mydło może być stosowane jako preparat uzupełniający kurację przeciwłojotokową skóry głowy i włosów. Produkt przebadany dermatologicznie.


Znacie takie mydełko ? Jakich mydeł używacie ? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz