niedziela, września 20, 2020

Dr. Sante, Anti Hair Loss, Trichogen Complex Hair Spray Spray stymulujący wzrost włosów

Dr. Sante, Anti Hair Loss, Trichogen Complex Hair

Spray Spray stymulujący wzrost włosów





Hej Moje Myszki ;) 

Przychodzę do Was z kolejnym małym,szybkim postem :) 
Dziś czas na spray który używam codziennie :)

Spray do włosów znajduję się w małej,poręcznej butelce na psik psik.
Spray jest bezbarwny,ma ładny delikatny zapach.Spray używam codziennie rano,przed czesaniem włosów .Dzięki spray moje włosy łatwo się czeszę,są mocniejsze,są troszku zagęszczone i co najważniejsze przestały wychodzić ...Tzn dalej wypadają ale już o 80 % mniej a używam go ponad miesiąc więc efekt fajny.Muszę powiedzieć że spray jest wydajny,wystarcza z tego co widzę na około 2 miesiące.Fajne jest to że po nim włosy się nie tłuszczą,nie przesuszają oraz plus za to że nie podrażnia skóry głowy. 
Ja jestem zadowolona.Co prawda nie widzę żeby jakoś mega rosły szybciej czy coś w tym stylu moje włosy,ale cieszę się że nie wypadaj aż na taką skale jak dawniej.
Czy go kupie ponownie ? Hm,sama nie wiem.Jeszcze się zastanowię nad tym ;) 

Aktywny kompleks, zawierający aminokwasy, witaminy, minerały i proteiny, działa na włosy intensywnie od korzeni po ich końce. Zapewnia regenerację, pobudza wzrost mocnych i zdrowych włosów. Spray zapewnia idealne rozczesywanie włosów, zmniejsza ich łamliwość.
 A Wy używacie takie spraye ? Jak dbacie o włosy ? Buzka Kochani ! 

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio zabrałam się troszkę za pielęgnację moich włosów. Tego produktu jednak nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń