środa, października 16, 2019

Pneumovit żel do ciała 100 ml

Pneumovit żel do ciała 100 ml








Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z produktem który dostałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą 




Dziś będzie o żelu który dba o nasze zatoki,nasz sen oraz nasze lepsze samopoczucie.
Mamy jesień,zaraz będzie zima.A jak mamy taką pogodę za oknem jaką mamy o chorobę bardzo łatwo.Wiadomo że w tym okresie szybko nas chwyta wszystko.
Mnie najczęściej dopada katar i zapalenie oskrzeli a mojego męża katar oraz zapalenie zatok.
Dlatego bardzo się ucieszyłam że w paczce od firmy  


dostałam super żel.



Żel który jest wygrzewający i idealnie działa.Mocno pachnie miętą,dobrze rozgrzewa,łatwo się smaruję i wielki plus że nie brudzi ciuchów / pościeli.
Żel ma w składzie bardzo dużo olejków które dbają o nasze zdrowie szczególnie w okolicach nosa.Żelem smarowałam męża,a dokładnie kark i okolice nosa.Na szczęście nie jest chory i dzięki olejkom które są w składzie mąż w nocy dobrze oddychał,lepiej mu się spało. A ja używałam żelu do ...smarowania brzucha podczas okresu.Potem do łóżka..Powiem Wam moje drogie kobiety że to strzał w 10 stkę. 
Żel dobrze rozgrzewa dzięki czemu łagodzi bóle miesiączkowe.
Naprawdę jestem zadowolona.
Bo zamiast tabletek to mam dobry żel z dobrym składem.




Żel naprawdę jest genialny.Mocno rozgrzewa,działa,nie brudzi i jest w fajnej cenie bo jego koszt to ok 10 zł.Myślę że taki żel  powinien znaleźć się w każdym domu.Tym bardziej teraz w tym zimnym okresie ..




Kilka dodatkowych informacji :

Skład

Aqua, (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo-chlorkowo-sodowej–bromkowo–jodkowo–borowej z Uzdrowiska Rabka S.A), Propylene Glycol, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Octyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Stearyl Alkohol, Ethylhexyl Stearate, Carbomer, Trietanoloamine, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, DMDM Hydantoin, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Albies Alba Oil, Menthan Arvensis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Menthol.

Zastosowanie


  • Pneumovit żel z olejkami eterycznymi udrażnia zatkany nos i zatoki przez co ułatwia oddychanie. Wyrób pomaga łagodzić objawy występujące w okresie przeziębienia takie jak: katar, gorączka oraz ból głowy. Działa wyksztuśnie jako środek pobudzający czynność wydzielniczą dróg oddechowych, wykazuje właściwości przeciwastmatyczne, antyseptyczne i przeciwbólowe.
  • Jest pomocny w stanach wzmożonego napięcia mięśniowego, przynosi ulgę w reumatyzmie, altretyźmie, nerwobólach i bólach mięśniowych różnego pochodzenia. Masaż przy użyciu żelu usuwa objawy zmęczenia, pomaga przy depresji i złym samopoczuciu u osób wrażliwych na zmiany pogody.
  • Dodatkowo chłodzi miejscowo skórę w przypadku zastosowania do nacierań i masażu.

  • Preparat polecany szczególnie:

    • przy pierwszych objawach infekcji grypowych, przemarznięciach i przeziębieniach,
    • przy infekcjach górnych dróg oddechowych,
    • przy zapaleniu zatok ,
    • jako żel do masażu usuwający objawy zmęczenia i bólu głowy spowodowane gorączką,
    • w profilaktyce powikłań układu oddechowego u osób obłożnie chorych do masażu i oklepywania.

Dawkowanie


Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb nanieść cienką warstwę żelu np: na kark, klatkę piersiową, czoło, skronie i pozostawić do do wchłonięcia. Pneumovit żel może być stosowany w każdym wieku zarówno u dzieci (od 2-go roku życia) jak i dorosłych oraz osób starszych.

Przeciwwskazania


Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników preparatu.
Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Nie stosować na podrażnioną lub uszkodzona skórę. W dzieci wyrób może być stosowany tylko pod nadzorem dorosłych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz